Bu defa anne icin resim tamamlama :)

Bu defa nehir hanim yapistirdi gelisi guzel birazda yonlendirmelerle annecikte sonrasinda tamamladi 🙂 ne mi yaptik?
image

İste bunu makarnadan cicekler delgecten elde edilmis balonlar 🙂 cicekleri gelisi guzel yapistirma yaptik. Ama yonlendirme olarak pespese birbirine bitisik olmasini soyledim ve bir kac tane gosterdim. Sonrasini nehir yapti. Bosluk birakirsa uyardim araya bir makarna daha koydurdum. Bu makarnalarida gecen alisveris yaparken gorup alayim ben bunu bundan hem guzel makarna olur hemde aktivite demistim :)))
İyi yapmisim iyi iyi! 🙂
Sonra sira balonlarimiza geldi. Aktivite oncesinde birlikte delgecle balonlari hazirlamistik beraber nehir cok seviyor delgeclerle sekil cikarmayi sonrasinda da ben yapiskani surduk o surdugum yere balonu koydu 🙂 ve resmimiz ham haliyle tamamlandi. Ardindan da anne dokunuslari ile bir kac rotus yapildi 🙂
image

image

Bu aralar uzun calismalarimizde konsantrasyonu bozulmasin diye arada resim alamiyorum. Anca sonlara dogru cekiyorum.

Bu defa anne icin resim tamamlama :)” üzerine 2 yorum

Yorum bırakın