Çoook uzun bir aradan sonra merhaba 

İşler güçler okul eğitim seminerler çocuklar ev hali falan filan derken ne çok zaman oldu yaşamayalı😦 aslında yazacak o kadar çok şey vardı ki ama maalesef bir türlü vakit olmadı aktarmaya. Şimdi tatildeyiz tatil zamanı yazmak pek huyum değildir ama o kadar özledim ki yazmayı bu akşam sıcağı sıcağına paylaşmak geldi içimden sizlerle bu 5 günde çocuklarla  gezdiğimiz yerleri. Fethiye bizim ikinci evimiz gibi defalarca gelmiş olduğumuz için pek çok yerini avucumuzun içi gibi biliriz. Eğer tatil planlarınız da Fethiye varsa şimdi hazır olun size harika yerlerden bahsedeceğim. Tabi öncekile şunu söyleyeyim benim tavsiyelerim genellikle doğal alanlar olacaktır eğer ki tercihleriniz yapay beachler ve 5 yıldızlı otellerden yanaysa onları benim ajandamda bulmanız pek mümkün olmayabilir. Blogumu takip edenler az çok bilir genellikle kampçılıktan yanadır tercihimiz🙂 ama bu sene son anda yarı kamp yarı otel olan tatil planımızı son anda değiştirerek Fethiye de iki ayrı otel olarak planladık. Şuanda ilk duraktayız.  Yarın buradaki son günümüz hatta bu gece son gecemiz. Kamp planları yaparken rastladık yel değirmeni otele kamp kıvamında bir tatil hayali ile geldik resimlerden ve yorumlardan gördüğümüz kadarıyla ve öylede oldu. Çok huzurlu ve rahat bir otel! oteli incelemek isterseniz buraya tıklayarak bakabilirsiniz. İşletmecileri Yasemin hanım ve cenk bey gerçekten çok ilgili ve çok tatlılar! İstanbuldan buralara kaçanlardan çokta iyi yapmışlar huzuru bulmuşlar bu güzel yerde! Harika bir enerjisi var buranın Kayaköy ‘ü hep sevmişimdir zaten değişik bir ambiyansa sahiptir birde Fethiye nin içinden oldukça havadar ve ferahlık burası! Ayrıca güzel bir yoga salonu var buranın yoga severler tarafından da sıkça ziyaret edilen bir mekan! Zaman zaman güzel yoga kampları oluyormuş. Çocuklarla otelde inanılmaz derecede rahat ettik. Havuz hemen yanı başımızda küçük butik bir otel ama içinde yok yok🙂 Kayaköyü izlemek için tepede seyir odası bahçede kuşlar, tavuklar, tavuskuşları, maymunların olduğu bir alan (yemekten sonra sofrada kalanları onlarla paylaşmak çocuklar için en eğlenceli etkinlik oluyordu akşamları)  içinde ki parkı hamakları salıncakları uğrak yerlerimiz oldu her gün mutlaka🙂 yemeklere gelecek olursa ne çok ne az tam kararında herşey mevcuttu ve oldukça lezzetliydi! Hele hele bahçe domatesleri benim için enfessstiii! Ben ve eşim için her zaman gittiğimiz yerde evimiz gibi hissetmek istemişimizdir! Biz gerçekten burada onu hissettik ve çok ama çok rahat ettik! Gelelim nereleri gezdik nerelere gittik! Daha gezecek çok yer var ama ben sizlerle şimdilik gitriklerimizi paylaşacağım! Ardından da gideceğimiz rotalarımızı paylaşacağım.

İlk deniz durağımız gemiler koyu oldu. Gemiler köyü güzel biryer ama biraz hareketli bir koy! Özellikle su sporları açısından oldukça hareketli! Bu nedenle deniz açısından çok keyifli diyemeyeceğim ama planlarınızda parasailing varsa mesela bunu yapmak için güzel yerlerden biri burası diyebilirim🙂 biz iki gün üst üste yaptık birde ringo var tabi bir çılgınlık yapıp nehirle birlikte bile bindik ringoya🙂 epey eğlendik :) 

 Nehir bizi bu arada teknede bekledi ringo macerası sonrasında zaten parasailing yapası yoktu bizim kuzucuğun! 

İki gün üst üste gemiler koyu sonrasında rotamızı ölüdenizine doğru çevirdik. Önce ölüdenizinden kalkan tekne turuna çıkalım dedik. Dragon adındaki korsan gemisini seçtik Tekne turu için gemi çok güzel ve çok büyüktü animasyonlar da çalışan ekip de harikaydı. Ancak bu geminin beni en çok rahatsız eden yanı şu oldu ki söylemeden geçemeyeceğim gemide çok tatlı bir papağan var ve onunla çok güzel resimlerinizi çekiyorlar ancak resimler gezi sonunda Cd ile satılıyor ama öyle bir fiyat söylediler ki biran düğün fotoğrafı falan çekildik sandık🙂 yok artık yani diyip inadımızdan almadık ama baştan da konuşalım bu işi demiştik oysaki çekilipte almayınca yinede aklı kalıyor insanın bu yüzden sağolsunlar bütün iyi hoş olan şey biranda uçtu gitti aklımdan Maalesef ki😦 neyse ben yinede size tekne turunu anlatayım bu bizim ölüdenizden çıktığımız kaçıncı turumuz bilemem ama değişen birşey yok öncelik kelebekler vadisi sonra deve plajı, soğuk su, akvaryum koyu, st.nicolas adası gittiği koylar güzel elbette ben en çok soğuk suyu seviyorum bu turda birde kelebekler vadisidir hep favorim🙂 gemide birde kaydırak ve köpük banyosu mevcut ekstra olarak🙂 Fethiye merkezden kalkan teknelerin durakları çok daha fazla onuda bilin eğer tek bir tekne turu yapacaksanız büyük olan tura katılmanızı tavsiye ederim açıkçası! Birde dragona binerseniz o fotoğrafları çeken arkadaşa benden selam söyleyin ve pazarlığı baştan yapmadan o resimleri bence boş yere çektirmeyin🙂 bir papağanla çekilen o resimlere eminim sizde dünya para vermek istemezsiniz 😂 

Gelelim çok merak edilen ıssız koyumuza 😂 instagramdan resimleri paylaştığımdan beri hem özelden hemde genelden hemde facebook ‘tan soranlar oldu🙂 ehhh ama sorulmayacak gibi değildi hani🙂 hem sessiz sakin hem mis gibi bir  deniz ışıl ışıl parlayan bir su! Arkan orman onun harika bir deniz muhteşem bir koy!  

Ara sıra tekneler yanaşıyor koya bir kaçta gezi teknesi geldi biz oradayken onun dışında bir çocukluk aile daha vardı biz gibi koy bizimdi yani:)  zaten iki koy var istediğini seç biri resmen havuz gibi olmuş 😂 resimlerden de görüyorsunuz denizi doğası muhteşem bir diğer adı akvaryum koyu ve yeşil vadi hepsi bu güzel cennet köşesine az bile gelir🙂 çok ama çok keyif aldık evet aracı park ettikten sonra epey yürüyorsunuz yaklaşık 6 km kadar ama inanın değer bu keyfe bu güzelliğe değer! Zaten yürüyüş yoluda çok keyifli nasıl geçtiğini anlamayacaksınız biz nehirle (5 yaşında) patika yoldan çok rahat bir şekilde yürüdük gittik. Tohum topladık resim çekildik taşları ağaç köklerini inceledik. Deniz derin değil çocuklar için oldukça elverişli. Ayrıca bir çok ağaç gölgesi mevcut. Öyle yapay şemsiyeyi falan ihtiyacınız da yok🙂 ancak market tesis vs yok yanınıza yiyecek içecek almayı ihmal etmeyin🙂  ama deniz yoluyla dondurma yemek servisi de mevcut🙂 koya gelen teknelerden içecek falan alabilirsiniz🙂 hatta yemek bile alabilirsiniz ama siz yinede herşeyinizi yanınıza alıp gidin derin ben🙂 bu arada gemiler koyundan tekne kiralayıp herşeyinizi yanınıza alıp deniz yoluyla da ulaşım sağlayabilirsiniz.  İstediğiniz saatte de sizi gelip alabilirler eğer yürümek pek bize göre değil trekking falan biraz şöyle dursun derseniz demokraside çareler tükenmez pek tabi :) 

Dönüşte aynı yoldan dönüp aracımıza ulaştık. Buradan dönüşte takatiniz kaldıysa af kule manastırına da uğramanızı tavsiye ederim. Ama başka bir gün bunu yapmanız iyi olacaktır örneğin gemiler koyuna inişte yada çıkışta uğrarsanız daha iyi olur. Çünkü manastıra çıkış için de aracınızı park edip 2 km kadar yukarı doğru çıkmanız gerekecek! Ancak buranın da tarih severler tarafından ziyaret edilmesini tavsiye edeceğim. Manzara çok güzel yapı oldukça eski ve biraz bakımsız ben buraya çok daha uzun bir yürüyüş sonrası ulaşmıştım yıllar yıllar önce abimle birlikte🙂 beni o getirmişti o zamanlar pek bilinmiyordu. Zaten yolda yoktu o zamanlar epey bir orman içinden tırmanmak gerekiyordu. Eğer manzara ve tarihi seviyorsanız görmeden geçmeyin derim ben sizlere :) 

Kayaköye  gelipte Kayaköyün tarihini gezmemek tanımamak olur mu hiç! Kayaköyü Fethiye ye gelirseniz mutlaka gidin görün! 
Yarın mesela sabah çocukla nefes yogası yapıcaz! Şimdilik bana müsade, epey uzun oldu ama daha bitmedi bu birinci bölümümüz olsun gerisini ikinci bölüme saklayalım…

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s