Nurturia beylikduzu anneleri ve bebekleri ile oyun grubumuz

Nurti anneleri ve bebekleri ile bu carsambada bulustuk ikinci bulusmamizda katilim oldukca iyiydi. Bizimle beraber 7 annemiz ve yedi kuzucugumuz iki saat boyunca oldukca keyifli ve kaliteli bir zaman gecirdik.
Bulusma oncesinde hazirladigim materyalleri sizlerle paylasmak istiyorum cunku sizlerde yaptigimiz aktiviteleri evde uygulayabilirsiniz.

image

image

Oncelikle bu resimde gordugunuz hayvanlari ozalitcide lamine ettirmekle basladim ise yani pvc kaplattirdim.

image

Sonra gece onlari bir bir kestim hepsini sayfadan ayirarak ayri ayri parcalar haline getirdim.

image

Ardindan arkalarina cift tarafli bant uyguladim kalin pvc kapli birer stiker elde etmis oldum.
Bunlari uygulamak icin dikdortgen yesil kartonlar hazirladim. Cocuklar bunlarin uzerine kendi cifliklerini yapmalari icin tabi çocuklar icin ornek olsun diye bir adet dogru sekilde yerlestirilmis ornek calisma hazirladim.
Birde bu uygulama sonrasi boyama etkinligi icin sadece yuvarlaklar yani daireler kullanilarak hazirlanmis bir tirtil boyama sayfasi hazirladim. Bunu daireyi ogretebilmek icin yaptim. Oncelikle bu hafta daireden baslayarak her seferinde bir sekli sembolize edicek resimler boyama calismasi yapacagiz.

image

Ve gece hazirladiklarimizida yanimiza alip tuttuk filii cafenin yolunu 🙂
Yine gecen haftaki gibi acilisi oyun alaninda serbest eglence modunda yaptik 🙂
Cocuklar hoplayip ziplarken bizde yeni.arkadaslarimizla bir bir tanisma firsati bulduk.

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Ardindan ciftlik yapma aktivitemiz icin masalardaki yerimizi aldik 🙂

image

image

image

image

image

image

Bu arada iste ben ve kuzucum 🙂 en sonunda birlikte bir resim cekilme imkani bulabildik tesekkurler burcu-kaan ;)))

image

image

image

Ciftlik sonrasi tirtil boyama yaptik. Ardindan da bir kac dakika serbest zaman gecirdikten sonra kuzucuklar basladik dans bolumumuze 🙂
Gangam style calmaya baslamasiyla her zaman ki gibi nehir basladi bicir bicir oynamaya ve soylemeye 🙂
Son olarakta bu guzel gunun bir hatirasi olsun diye toplu resim cekildik 🙂

image

Oncelikle katilimda bulunan tum guzel annelerimize ve tatli kuzucuklarina tesekkur ederim.
Ardindan misafirperverligi icin filii kafe sahibi yasemin hanim ve tum calisanlarina sonsuz tesekkurler…
Haftaya gorusmek dilegiyle…

Nurturia beylikduzu anneleri ve bebekleri ile oyun grubumuz” üzerine 2 yorum

Yorum bırakın