Bu defa kendim icin bir sey yaptim.

Aslinda kendim icin yapmis olsamda nehir icinde cok guzel bir supriz oldu.  daha evvelde yaptigim seylerden yola cikarak benim boyle abidik gubidik islerden nasil keyif aldigimi az cok anlamisinizdir. Ben ciceklerle ve ev dekorasyonlari ile ilgilenmeyi seven bir insanim. Anne olmanin disinda ihmal etmiste olsam benimde kendime gore hobbylerim var. Ciceklere farkli sekillerde sunum yapmaya degisik sekillerde yetistirmeye bayilirim. Yeni ev heyecani ile gecenlerde bir kac duzenleme yapmistim evimdeki bitkilerimize 🙂 fakat bunlari yaptigimda intagrama koydugumda bu sekilde bitki dizayn etmenin minik bahceler yaratmanin bir sanat oldugunu ogrendim 🙂 bunu esimle paylasinca hadi bakalim o zaman gidelim bauhouse istedigin ne varsa al soyle buyuk guzel birsey yap madem oyle dedi sagolsun 🙂

image

Ben bunlari iste bauhouse oncesi yapmistim. Bu fanustaki mavi cim diye bir bitki 🙂

image

Bu daha evvel bauhouse dan aldigim ve bir cama diktigim selengwella diye yine yesil bir bitki 🙂

image

image

Bunlarda yine cam fanuslardaki mavi cim ve kaktusum. Ve iste bunlardan sonra esiminde jesti ile solugu bauhouseda aldik. Oradan birlikte cesit cesit kaktusler ve bitkiler aldik geldik.

image

Ehhh banada bunlari dizayn etmek kaldi. Oncelikle neye yapayim kap olarak ne kullanayim derken esiminle bauhouse senin migros benim yok boynerdi falan diye dolasirken karari birlikte kek fanusunda kildik 🙂 evet evet hani su ustu cam kapakli pasabahcenin cam fanuslari yokmu kek standlari iste ona yaptim herseyi 🙂
Nasil basladim neler yaptim ona geleyim adim adim. Oncelikle bu sanatin adi terrarium sanatiymis efendim. Onu ogrendim. Suanda daha col yurtdisinda bir akim insanlar evlerimde mini bahceler mini bitki yasam alanlari yaratarak ortama hem bir hosluk yaymak hemde ortamdaki negatif enerjiyi alarak dekorasyonlarina bir hava katmak amacli olarak yapiyor yada uzmanlarina yaptiriyorlarmis.
Bense amator ruhumla ciktim yola bakalim neler neler yapmisim 🙂

image

Oncelikle cam kek standinim kapak kismini ben bahce alanim olarak kullanmak icin bir guzel ters cevirip altina ince taslardan ve minik deniz taslarindan doseyerek ise basladim. Bunu koklerin ve topragin hava almasi icin dosedim. Ardindan da aldigim kaktus topragini kullanarak tabanin topragini dosemeye basladim.

image

Kaktusleri.yavas yavas yerine almaya basladikca resimlemem zorlasti. Cunku elime batmamasi icin eldivenle calistigimdan fazla resim cekemedim 🙂 kaktus dikmek oldukca zor bir is acikcasi 🙂

image

Kaktusleri yerlestirdikten sonra denizden bunun icin topladigim gri tonlardaki dogal taslari yerlestirmeye basladim. Bol kaktuslu bahcem icin birde madam cocodan iki melek almistim onlarida munasip yerlere yerlestirdim 🙂

image

image

Sonra ortaya boyle bir manzaramiz cikti 🙂

image

image

image

İste bizim terraimumuz bu sekilde oldu. Yani minik kaktus bahcemiz.
Hem benim icin guzel gecen bir gece hemde evimiz icin guzel bir dekoratif alan olmus oldu.
Son bir detay olarak kabimin seklindende anlayacaginiz uzere fanusun kapagi bahcemiz alt tabanida platformumuz olmus oldu. Birbirine japon yapistiricisi ile bir guzel yapistirdim onlari. Nehir sabah uyanip gorunce anne kaktuslerr cok guzel olmus sulayayim mi diye hemen atladi. Annesine cekmis citlenbigim oda bayiliyor boyle seylere 🙂

Bu defa kendim icin bir sey yaptim.” üzerine 6 yorum

Yorum bırakın