Çekilişimiz var :)

Blogumu yazmaya basladigimda bizim gibi evde disarida cocuklariyla kaliteli zaman gecirmek isteyen ebeveynlere biraz olsun katkida bulunabilmekti amacim. Oyle de oldu sanirsam gerek blog sayesinde gerekse nurturiada grubumuz sayesinde cok guzel paylasimlarimiz oldu. birbirimize cok guzel fikirler verdik, guzel paylasimlarda bulunduk. Bazen istatistiklere goz atiyorum blogumda da dunyanin dort bir yanindan girenler oluyor. Annelik ic gudusu ve amatorlukle basladigim bu blog olayina baskalarina da fikir olsun yaptiklarimiz ve yapacaklarimiz istedim. Cunku bizde bir cok blogdan faydalaniyoruz yeri geldiginde bizde yeni yeni oyunlar yeni yeni aktiviteler kesfedebilmek icin gerek yerli gerek yabanci bir cok blogtan fikir aliyoruz. Kimi zaman dogru bildiklerimizin yanlis, yanlis bildiklerimizin dogru oldugunu ogreniyoruz. İste bu yuzden daha cok insana ulassin istiyorum yazdiklarim. Bu gun onbin kusur kez tiklanmis blogum kimbilir kac kisi olmus girip cikan yazmaya baslayali blogumda! belki kucuk bir rakam ama aslinda boyle amator bir yazar anne icin cok heyecan verici mutlu edici bir rakam ben cok mutlu oldum bunu gordugumde 🙂 hepinize cok cok tesekkur ederim. Gerci hersey kuzucuklarimiz icin onlari hayata hazirlayabilmek onlari ozgur, ozguven sahibi bilgili vatanina faydali bireyler yapabilmek icin. Bir cok otorite ve doktorlar israrla soyluyor ve uzerine basa basa dile getiriyorlar egitimin en aslolani 0-6 yas arasinda olanidir. Ne aliyorsa iste o 0-6 yas arasinda aliyor insanoglu! İste bu yuzden bizde kuzucuklarimizi hayata hazirlamaya calisiyoruz elimizden geldigince, onlarla birlikte guzel zaman gecirerek ve bir seyleri ogreterek. Bir gulusleri omre beden onlarin o gulen yuzlerini parlayan gozlerini gorunce insan zaten daha bir şevkle hazirlaniyor bir baska aktiviteye veya gunun tum yorgunlugu ucup gidiyor onlarin kahkahalari arasinda…
O guzel anlarda hep aklimdan gecirmeden duramiyorum evlat aski evlat sevgisi oyle bir sey ki insanin ici titriyor onun gulen yuzune bakarken iste bu yuzden hepimiz icin her gece allah dua ediyorum;
Rabbim hepimizin evladini biz annelerine bagislasin. Allah hepinizin evladini kem gozlerden, nazardan, hastaliklardan, kazadan, beladan korusun insallah. Diye!
Simdi siz blogumu okuyan arkadaslarim arasinda kucuk bir cekilis duzenlemek istiyorum kucuk bir hediyemiz olacak aranizdan bir kisiye. Hem bizden bir hatira hemde eglenceli ve kaliteli vakit gecirmeniz icin kuzucugunuza minik bir kac hediye 🙂
Tek yapmaniz gereken blogumu herhangi bir sosyal paylasim aginda (facebook,tweeter,instagram yada blogunuzda) yayinlamak ve yayinladiktan sonra yorum bolumune yayinladim diye en azindan katilim icin bir yorum birakmak. Boylelikle daha fazla anneye ve bebisine ulasabilecek yazdiklarim. Sizlerinde bu konuda boylelikle destegini almis olacagim.
Simdiden herkese bol sans dilerim.
Bunlarda kucuk hediyelerimiz;
image

Mikado yayinlarindan tasitlar kitabi
image

Adim adim setinin 21.ay tasitlar temali kitabi
Yine adim adimdan sokakta temali posteri ve haydi hikaye anlatalim kitapciklari
Bunlar bizim adim adim uyeligimizden bir ay icinde ikinci kez yanlislikla gelen hic kullanilmamis birine hediye ederim diye rafa kaldirdigim 21. Ay setimiz burda sizlerden birine hediye etmenin daha iyi bir fikir oldugunu dusundum.
image

image

Birde sizin icin hazirladigim mini hobby poseti var.
image

İcinde soniller, ponponlar, tuyler, goz,burun agiz v.s var.
Birde sizin icin yine ilk boya kitabim sayfalari hazirladim. Oda artik supriz olsun 🙂

Bu arada son katilim kizimin dogum gunu olan 24 mayis olsun bu kucuk detayida belirtmek isterim 🙂

Çekilişimiz var :)” üzerine 18 yorum

Yorum bırakın