Çoook uzun zaman oldu ben yazamayalı size :(

O kadar yoğun bir temponun içindeyim ki ne bir satır ne iki kelam yapamadım sizlerle😦 başta en güzel uğraşım nehirim ardından okul işler ev hatta yeniden bir üniversite daha derken ben benden gittim diyebilirim uykularım bile bölük börcük. Çoğu zaman uyuya kalıp yorgunluktan ardından böyle sabaha karşı kalkıp yarının hazırlıkları derslerim işlerim uğraşıp duruyorum hepsini bir sıraya koyup yazmaya ihtiyacım var lakin vakit yok her defasında ertelemek zorunda kalıyorum😦 Neyse ama bir yerden başlamak lazım buna kanaat getirdim bu gece vakit bulmusken hemen bir kaç çalışma paylaşacağım sizlerle…

Bir Cevap Yazın

