kaç zaman oldu yine yazamadım :(

her gün dolu dolu yazmak istiyorum lakin öyle yoğundum ki son zamanlarda hiç ama hiç fırsat olmadı maalesef😦 seminerler eğitimler okul iş derken birde kuzitomun doğum günü organizasyonunu atlattık bu arada ayrıca okulların kapanmaya yakın yıl sonu gösterileri olması nedeniyle hazırlıklar provalar derken işte koca bir eğitim öğretim yılının da sonuna geldik okullarda kapandı. yani buyazamadığım kısa zamanda bir çok şey yaptık. doğum günü yılsonu gösterisi anneler günü kutlaması vs hepsini ayrı ayrı yazacağım.

okulların kapanması ile birlikte benim diğer işimle alakalı yoğunluklarım da başlamış oldu. bunun yanı sıra yeni okulumuz içinde çalışmalara hız vermem gerekli bildiğiniz üzere ben sevinç kolejinde çalışıyordum bu yılsonu itibariyle de sevinç koleji ile yollarımı ayırma kararı almak zorunda kaldım. daha evvelki yazılarımdan bilenler bilir biz evde montessori okulda klasik eğitime devam ediyorduk ve en büyük sorunumuz da buydu fakat okulumuzun da montessori eğitimine sıcak bakmasından ötürü uzun müddet başka bir kurum araştırmadım fakat sene sonu yaklaştıkça ve maalesef olmayacağına kanaat getirdikçe bende öncelikle evladım için ve diğer arkadaşlarımız için arayış içerisine girdim. derken ali beyle tanıştım yani tema kolejinin sahibiyle kendisi zaten eğitimin alternatif yanına gönül vermiş biri okulunda zaten high scope uyguluyorlar ve kendisi 22 yıllık bir deneyime sahip. high scope yurt dışında bir çok montessori okulunun uyguladığı bir eğitim modeli yani bir çok okulda montessori + high scope bir arada uygulanıyor. temelde bir çok ana noktada bir birleri ile uyum içindeler hali hazırda okulda bir montessori atölyesi bile mevcut. öncelikle kızım ve arkadaşları ile ilgili  görüşürken birden bire kendimi orada buluverdim desem yalan olmaz. ali beyle aynı dili konuştuğumuz için herşey doğal bir süreç içinde olup bitiverdi. okulların kapanması ile birlikte bende hemen kolları sıvayıp sınıfı yeni dönem için hazırlamaya başladım. çok ama çok heyecan verici harika bir süreç başlamış oldu hepimiz için nehirde bende hatta bizler içinde çok heyecan verici ve eğlenceli bir dönem olacak buna inanıyorum. heyecan içinde yeni gelecek olan materyallerimizi ve yavaş yavaş şekillenen sınıfımızı gördükçe büyük sevinç duyuyorum. işte bizde hızlı bir şekilde gelişmekte olan süreç bu şekilde daha detaylı olarak sizlerlede paylaşacağım önümüzdeki günlerde🙂

şimdilik sizlerle yeni hazırlamakta olduğumuz sınıfımızdan bir kaç kare göstereyim ama tabi bu daha hiç birşey daha henüz materyallerin yarısı bile yok burada🙂 ve daha kesin düzen oluşturulmadı daha çok işimiz var🙂 gelişmelerden sizleri haberdar edeceğim. şimdilik hepinize hayırlı ramazanlar dilerim….

10374875_942114895811520_8388094762402277374_n 11401466_942113335811676_6039890727865784830_n

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s