Maria montessori nin el método montessori kitabı

Maria montessori nin kendi kitabı olan el método montessori yani montessori yöntemi isimli kitabını uzun müddet aradım lakin bulamadım bu arayışlarım sırasında bir çok arkadaşıma sormama rağmen meğer elinde olanlara sormayı atlamisim ama bundan bir ay kadar önce gittiğim Balıkesir kepsut daki bir eğitim programında okul öncesi öğretmenlerine bu kitaptan bahsederken içlerinden nihal hanımın dikkatini çekmiş ve evinde kitaplara bakarken bana hemen bu kitabın resmini yollayıp bende varmış mesajı attı sağolsun onca zahmet edip birde kendisi onu benim için fotokopisini cektirip ciltlerek bana yolladı kendisine birkez daha buradan teşekkür ederim. Bu vesile ile elime geçince bende sosyal medyada paylaştım ve edinmek isteyen herkese yardimci olmak istediğimi dile getirdim benim gibi arayanlar kavussun istedim bu güzel esere! Ve bir iki arkadaşımdan hemen mesaj geldi bizde vardı pdf olarak tüh haberimiz olmadı diye lakin iyi de oldu o kadar çok kişi talep etti ki bende aysel arkadaşımdan gelen  bu pdf formatında ki kitabı hemen yollayıp ulaştırdım birçok anneye öğretmene çok güzel bir paylaşım oldu! Her zaman dediğim gibi bilgi paylaşıldıkça güzel ve paylaşıldıkça çogalıyor şimdi bunu buraya yüklemek istiyorum eğer ki buradan alamayan olursa bana yorumlardan mesaj atıp ulaşabilirsiniz sizlere de e mail olarak yollamaktan zevk duyacağım. Buradan indirdim ben ama  nurturia ya üye olmayanlar dediğim gibi bana yorum yazarak mail adresini bırakabilir bende sizlere kitabı pdf dosya şeklinde yollayabilirim.
Emeği geçen herkese tekrar sonsuz teşekkürler. …

Maria montessori nin el método montessori kitabı” üzerine 14 yorum

  1. Merhaba.benim 3 tane oğlum var.ikizler 13 aylık.diğer oğlum ise 34 aylık. Kaliteli zaman geçirmeleri için çaba sarfediyorum.bana bu kitabı gönderirseniz çok mutlu olurum.

Bir Cevap Yazın

