Ebru Sanatı

Geçen gün uzun zamandır çok isteyip de alamadigim daha doğrusu cesaret edemediğim bir olaya el attım sonunda🙂 okul yıllarımda severek yapmıştım ebru çalışması ama kokusu hala hatırımda kaldığında hep uzak duruyordum🙂 ama internetten aldigim duyumlar ve akıllı dükkan isimli güzel bir e satış sitesi sayesinde verdim siparisi🙂 ve dün geldi gelir gelmez de başladık ebru çalışmalarımıza inanılmaz keyifli çok eğlenceli ve çok  çok pratik🙂 ve gerçekten de kitresi kokusuz🙂
Düşünenler var ise kesinlikle tavsiye ederim sitede de oldukça uygun fiyata
http://www.akillidukkan.com/ebru-seti-baslangic linkten seti inceleyebilirsiniz.
Bu arada ise önce içinden çıkan cd yi dikkatle izleyerek başladık🙂
Bakalım biz neler yapmışız şimdi🙂

image

image

image

Sonra calismaya başladık cd den gördüğümüz taktikleri uyguladık🙂

image

Ve sonunda ortaya bu ilk şaheserlerimiz çıktı 😄 bu ikisi nehir hanimin ilk eserleri🙂 ortadaki kalbi elini tutarak yaptırdım.

image

image

Bunu da ben yapmak istemiştim ama alt taban büyük ısrarlar sonucu nehir hanim yaptı🙂 kalpler bana ait oldu🙂
Çok eğlendik dün bunlarla bu gün yine yapmayı planlıyoruz 😄😄😄

Bir Cevap Yazın

