Yeni oyuncagimiz

nehire bunu aldığımızda ve oynadığımızda iki yaşındaydı çok sevmişti halada çok seviyor elc’nin en keyifli en eğlenceli en sosyal oyunlarından biri bana kalırsa tekrar tavsiye ediyorum.

ferdanecimen's Blog

Bu gun mothercare seyahat tipi lagzimlik almak icin ugradim ve yine her zaman ki gibi hedeften sasarak elc oyuncaklarindaki yuzde elliye varan indirime kayitsiz kalamayarak elimde lagzimlik incelemeye basladim. Ne yapayim kendime engel olamiyorum oyle guzel oyle enteresan oyunlar yapiyorlar ki hatta elimde olsa raflari bosaltasim geldi. Fakat verdigim sozu en azindan sadece bir oyuncakla delmeye karar verdim ve siki siki elimde tuttugum uc oyuncaktan zar zor birini secerek almis bulundum. Digerleride oldukca eglenceli ve cogul oyuncularla oynanabilen oyuncaklardi ama bu iclerinde en dikkat ve ozen isteyeniydi. El goz koordinasyonunun yani sira motor gelisimi problem cozme kabiliyetini ve sosyal paylasim acisindan oldukca destekleyici guzel bir oyun kutusu ve bizbgercekten cok sevdik ve coookk eglendik🙂
Konuyu direk suraya getiricem evet pisman degilim yinede iyiki almisim🙂 bu isin sonu yok biliyorum ama gercekten cok faydasini goruyoruz ve gercekten cok egleniyoruz biz bu tarz oyun ve oyuncaklar🙂

ve karsinizda cilgin…

View original post 62 kelime daha

Bir Cevap Yazın

