Renk bulmaca

2 yaş ve üzeri kuzucuklar için keyifli bir etkinlik önerisi

ferdanecimen's Blog

Oncelikle el isi kagitlarini bir guzel pvc kaplattirdim. Onlu arkali citf tarafli olacak sekilde yaptirdim. Bir yuzune ana renkleri diger yuzlerinede ara renkler gelecek sekilde ayarladim. Gerci ne yazikki yapan arkadas yanlis yapmis bir rengimizi ana iki rengi onlu arkali gelecek sekilde kaplamis oda oyle oldu artik ne yapalim idare edecegiz🙂

image

image

image

Ardindan pvcli renk kartelalarimizi yere yaydim ve yerdeki renklere uygun renklerdeki objeleri odanin etrafina yaydim ve nehirden bunlari getirip ayni renkteki kartlarimizin uzerine koymasini istedim ayrica yaparkende renkleri ve objelerin adini sayarak yaptik. Ornegin kirmizi bir besgen, mavi bir kare yada kup v.s gibi sayarak yaptik. Bu arada bunlari yaparkende nehirin objeleri gruplandirarak kendiliginden hemde bu sekilde kartlarin uzerine koydugunu fark ettim hosuma gitti dogrusu🙂

image

image

image

Aktiviteyi yaparken pek resim cekemedim anca baslangic ve bitiste resim alabildim. Ama hem renkler hemde sekiller konusunda epey bir tekrar yapmis olduk elden gecirdik🙂

View original post

Bir Cevap Yazın

