Çam yaprakları ile çam ağacı yapımı

Yine ev atölye aynı gün iş başında o cumartesi günü kuzucukları aktivite yağmuruna tuttum!🙂 bu defa cuma günü bizim okuldan topladığım çam yaprakları ile güzel mi güzel bir çam ağacı yaptık.sanat ogretmenine yaprak baski cakismasi yapmasi icin yardim ederken birden boyle birseyi hayal ederken buldum kendimi🙂
gerci bu kısmını ben yaptım diyebilirim ufak tefek yardımlar aldım kuzucuklardan onun dışında ben sıcak silikonla yaprakları ve dalları sabitledim. Ardından da parlak kartonlardan şekilli delgeçlerle sekillendirerek hazırladığım süslerle süsledik🙂
image

image

Yapıştırma için beyaz tutkal kullandık sürmek ve uygulamak daha kolay oldu.
image

Üç tatlı kuzucuktan üç farklı çam ağacı çalışması evin en güzel köşesinde yerini almaya hazır.
Gerçekten çok keyif aldığımız bir çalışma oldu muhakkak tavsiye ediyorum🙂 hem şık bir tasarım oldu hemde çok eğlendik.

Çam yaprakları ile çam ağacı yapımı” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

