Sevimli penguenin yapılışı

Biz bu gün kızımla çok sevimli çok cici bir penguen yaptık bende bizim okulda gördüm bu sevimli pengueni ve sizler içinde sablon halinde resimledim🙂

image

Biz bu şekilde yaptık malzemeleri ve birde örnek resim koydum önüne oda parçaları yerlerine yerleştirdi örneğe bakarak🙂 bizim penguş biraz süslü oldu kendisi delgeçlerle şekiller çıkararak süslemek isteyince bana pek söz kalmadı🙂

image

Sizlerde eminim yapmak istersiniz diye hemen çizdim ve sablon haline getirdim tüm parçaları renkli çıktı ile direk A4 ten yapabilirsiniz biz karton kullanarak yaptık ama tercih sizin🙂

image

image

Haydi bakalım sizede kolay gelsin🙂

Sevimli penguenin yapılışı” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

