Kırmızı çubuklarla yılbaşı ağacı çalışması

Yeni yıl etkinlikleri yaparken kırmızı çubuklarla da bir ağaç yapmadan olmazdı  dimi ama🙂 montessorik bir ağacımız da oldu sonunda🙂

image

Nehir sıraladı ben süsledim, ben sıraladım o süsledi🙂

image

Önce çalışmayı ben yaptım yukarıda ki gibi o süsledi sonra o sıraladı bana süsletti🙂 Güzel eğlenceli ve kolay bir çalışma oldu🙂

Kırmızı çubuklarla yılbaşı ağacı çalışması” üzerine 2 yorum

  1. Çok güzel olmuş. Bizde çubuklarımızı dört gözle bekliyoruz. Bu arada ip ,tutkal boya hazırladım . bizde ağacımızı yapıcagiz, sizin tavsiyelerinizle

Bir Cevap Yazın

