3-6 yaş aile eğitim sertifikamız da geldi :)

Geçen eğitim öğretim yılının son zamanlarında blogda da yayınlamıştım  bir eğitime katıldım. 3-6 yaş çocuk gelişimi ve aile eğitimi üzerine gerçekten faydalı güzel bir eğitim olmuştu.  Yaklaşık 12 yada 15  hafta sürmüştü sanırım oda. 210 saatlik bir egitim programıydı,Bu gün sertifikalarımız  gelmiş gidip aldım🙂

image

Eğitim şart her zaman her yaşta aslında çoğu bildiğim ve okuduğum şeylerdi  ama o zaman bir kez daha hatırlamak katılımcılarla birlikte paylaşımlar da bulunmak birlikte kafa yormak  ve çözüm aramak bile ufkumu birkez daha genisletmisti. Aslında bir çok yerde düzenlenen bir eğitim bu milli eğitim bakanlığı ve aileden sorumlu bakanlık tarafından düzenlenen harika bir seminer programı ama katılım gerçekten çok az keşke zorunlu olsa keşke çocuklu ailelere doğumdan önce başlayarak bu tarz eğitimler zorunlu olarak verilse! Bence on numara beş yıldız olur🙂

Bir Cevap Yazın

