Bir Tüyap kitap fuarı daha böyle geçti!

Ahh ahh nasıl başlasam nereden anlatsam bu üçüncü yazışım😦 ilk iki yazım ne oldu bilmem ama program hata verdiği için silindi gitti😦 bir saati aşkın emeğim uçtu gitti ama inat ettim yazıcam diye!
Öncelikle dostlarla güzel bir pazar kahvaltısında sonra , fuara eşim nehir ben üçümüz gidiyorduk ama nehirin arabada uyuya kalmasından dolayı fuarı tamda istediğim gibi tek başıma dolaşma fırsatı buldum🙂
Daha gireli çok olmamıştı ki hemen hemen ilk duraklarımdan biri olan tübitak yayınlarında hoş bir tesadüfle karşılaştım. Tam Tübitak yetkililerine merak ettiklerimi sorarken yani başımda ilgili bir anne yine söyleşiye kulak kabartmis bizi dinlemekteymiş. Kaygılarımı paylaşır bir halde konuya dahil olunca aniden yüzyüze geldik ve o anda birden bire bakismamız koyu bir sohbetin startını vermişti bile! Kendisi gerek blogdaki resimlerden gerekse ınstagramda ki resimlerimizden şıp diye tanıyı verdi beni! Akabinde siz nehirin annesisiniz öyle değil mi diyince ben şok oldum doğrusu🙂 meğer blogumun sıkı takipçilerinden biriyle karşı karşıya duruyormuşum🙂 öyle güzel bir enerji verdi ki bu güzel anne bana yazdıklarımın böylesine güzel yüreklerle buluşması beni derinden mutlu etti! Öyle ki sanki yıllardır tanışıyor gibiydik. Üretken olmak güzel birsey ama uretilenlerin yerlerini bulması böylesine yayılması çok çok çok daha güzel! Tarifi mümkün olmayan bir haz veriyor insana! Doğru birseyler yaptığına inanmak ve bunu kanlı canlı görmek yaşamak hakikaten muhteşem bir duygu! Tabi kısacık bir zaman dilimi içerisine bir çok şeyi sığdırabilmeye çalıştık. Hemen kitap önerileri liste paylaşımları çocuklardan okullardan hatta eşlerden bile konuştuk o 15-20 dakika içerisinde birkaç standı birlikte dolaşıp alışveriş bile yaptık. Eee! Anne olmak ve bayan olmak böyle birşey işte işimizi yaparken bile dakikada milyonlarca kelime turetebiliyoruz🙂
Hatta selfie bile yaptık bu daracık zaman diliminde 🙂
image
Buradan sevgili çisel’e kocaman kocaman sevgilerimi iletiyorum. Ve yakışıklı mı yakışıklı tatlı oğluşu ozisi ile birlikte mutlu huzurlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum. Bana öyle güzel bir enerji verdi ki tarifi mümkün bile değil! Keşke böyle güzel annelerle bir araya sık sık gelebilsek hayatı çocukları soruları ve sorunlarımızı birlikte paylaşabilsek. Inşallah oda bir gun olur ve güzel bir organizasyonda buluşur birlikte güzel vakit geçiririz!
Ehh yine lafı uzattım ben geçeyim şimdi kitap fuarından neler aldık neler anlatmaya🙂
Ilk olarak Tübitak yayınlarıyla başlayayım.
image

image

Burada ki resimde biraz karışık kolaj yapmışım ilk iki resimdekiler tubitakın bir diğer kısmı is Bankası yayınlarının son karede gördükleriniz de Final yayınlarının olması lazım.
Bir diğer durak redhouse yayınlarıydı ;

image

image

image

Bu senenin en çok kitabını galiba redhouse dan aldım🙂 ve redhouse da bir çok kitabımızın da yazarı sayın Tülin Kozikoğlu ile de tanışma fırsatı buldum. Kendisine hem kitaplarımızı imzalattım hemde çizeri sayın Sedat Girgin beye bir kitabimiza kitabın kahramanının çizimini yaptırma imkanı buldum. Bu hoş karşılaşma sırasında kendileriyle de biraz sohbet etme imkanımız oldu ikiside çok tatlı çok güleç insanlardı. Sohbetimiz sırasında benim de kızıma hikayeler yazdığımı dile getirdiğimde beni öylesine yureklendirdiler ki hemen eve gelip çalışmalarımı duzenleyesim geldi😉 burdan onlarada kucak dolusu sevgiler…
image
Bir diğer durak Oxford yayınlarıydı.
image
Ardından is bank ykb bulut Pearson mandolin yayınları vs vs devam ettim
image

image

image

image

image

Ve bu sene beni en çok şaşırtan yayın evi uğur yayınları oldu çocuklar için harika 3 boyutlu kitaplar yapmışlar bir göz atmanızı tavsiye ederim🙂
image

image

Bu arada son karede ki resim sayın Tülin Kozikoğlu nun mavi buluttan yayınlanan kitabı bir kaç sayfasını fuarda okuyup hoşuma gitti almak istedim lakin poşet ten çıkmadı sanırım orada kalmış😦
Neyse artık bir dahaki sefere bu arada ertesi günü nehirle okuldan sonra bir daha gittik çünkü onunda bu atmosferi kısa da olsa yaşamasını istiyorum her sene🙂
Buda minik bir tüyap hatırası🙂
image

Iste bir tüyap kitap fuarı daha böyle geldi geçti. ..

Bir Tüyap kitap fuarı daha böyle geçti!” üzerine 2 yorum

  1. Merhaba
    mail adresim bloke olduğundan geçmiş yazıları şimdi okuyabildim ve yeniden karşılaşmisiz gibi çok sevindim tekrar karşılaşmayı çok isterim güzel anne ve tatlı kıza sevgiler

    • Ciselcim çok üzüldüm mailinin bloke olmasına 😦 inşallah bir daha karşılaşırız yada bir gün buluşuruz kocaman kocaman Öpücükler bu güzel anneyle tatlı yakışıklı oğluşuna🙂

Bir Cevap Yazın

