Aktivite yokluğu

Okula alışma döneminde evde aktivite yapmayı kestim hatta okula baslamadan önce azalttım ve başlayınca da minimum seviyeye indirerek sıfırlamaya çalıştım.  Ama yok olmuyor daha fazla dayanamayacağım galiba fena halde işi gücü bırakıp aktivite yapasım var🙂
Okula alışma sürecinde benimde istemli olarak yaptığım birsey di öğretmenimiz ve idarecimiz de aynı öneride bulunmuştu hatta pedegog da ama olmuyor arkadaş olmuyor ev okul sistemin de biz daha aktif daha bilgi ve öğreti doluyduk hatta dolu doluyduk🙂
Dün bir yaş sınıfının dersine girmeden önce bir yaşların sınıf öğretmenleri ile konuştum. Çok bilen hatta okumayı bilerek okula gelen öğrenciniz var mı varsa da bir sorun yaşadınız mı? Yaşıyor musunuz? Diye sordum iki öğrenci gösterdi bana ikiside okuma yazmayı bilerek başlamışlar bu sene okullar açıldığında pırıl pırıl gayet ideal öğrencilerdi. Benim dersimde de gayet ilgili ve başarılı çocuklardı.  Yani öyle okula başlarken yok zor olur bilmesin öğrenmesin okulda öğrensin diye birşey yok! Hikaye hatta velilerin biraz da arkasına sığındıkları pembe bir yalan demek istedi hoca! Aslında bende aynı fikirdeydim bende birinci sınıfa başladığımda okuyup yazabiliyordum.  Öğretmen birsey anlatırken sıkıldığımı ve kıpırdanmaya başladığımı ağladığında bir güzel kitap tutuştururdu elime ben derste bu kitabı okur sonra arkadaşlarıma anlatırdım.  Yani öyle 1. sınıfta öğretmenine problem yaratacak bir öğrenci değildim hatta kimi zaman yardımcı bile olurdum.
Yani diyeceğim o ki okulda bol bol oyun oynasın sosyalleşsin bizim kız bu gidişte ben ev okul sistemine okuldan sonra devam etme kararı alıyorum galiba🙂

Bir Cevap Yazın

