Neşeli ahtapot

Geçenlerde nehir tv de Reklamlarda görüp istemişti.  Madalya ve okul hediyesi olarak alınabilir listesine almıştım. Bu arada arkadaşımızın doğum günü için hediye seçmek için  oyuncakçıya gidince nehir burada da görüp istedi. Girmeden önce her zaman olduğu gibi anlatmıştık zaten bir oyuncak için ve böyle olunca da bana almak düştü🙂 aslında TV’de gördüğümüz oyuncakları pek almamayı tercih ediyoruz ama bazen istisnalar olabiliyor tabi! Hem güzel bir oyuna benzediginden hemde okul sebebi ile söz verdiğim için almış olduk.

image

Uzun lafın kısası aldık ve bir güzel oynadık. Oyun güzel el ve göz koordinasyonunu gelistirmek için güzel bir oyun özellikle müzikli falan olmaması ayrıca güzel hiç ses çıkarmıyor ahtapotun kolları dönerken🙂 sadece ahtapotun kollarından birine degerseniz ahtapot sözüm ona gıdıklanıp gülmeye başlıyor. Oda kikir kikir az volumlu bir gülme efekti🙂 yani baş agritmaz ebeveyn dostu bir oyuncak🙂 fakat bir hatirlatma daha kolay bir oyun değil. Lakin nehir olayı çözdü bile güzel güzel oynuyor oda ayrı bir şey🙂

image

Oyunun amacı şu : ahtapotun kolları kalkıp iniyor ve etrafında dönüyor bu sırada ahtapotun altındaki kayalıkta duran yengeçleri içinden çıkan plastik minik cımbızla kurtarmaya çalışıyorsunuz tabi ahtapotun dönen kollarına değmeden🙂 en çok yengeçi kurtaran kazanıyor🙂

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s