Cesaret madalyası

image

Okula başlayan nehiri biraz olsun cesaretlendirmek için şekilli delgeçler ile bir cesaret madalyası hazırladım. Ve öğretmenine teslim ettim geçen hafta başında =) bensiz geçen ilk gününde onu tüm hafta için motive etmek amaçlı olarak günün sonunda bunu taktı. Tüm hafta her gün bununla gittik geldik. Ilave olarak her gün ağlamadan durduğu için çıkışlar da evalardan yıldızlar çiçekler taktı kıyafetine ve haftanın sonunda gül ablanın söz verdiği gerçek cesaret madalyasını almaya hak kazandı🙂
image
Tabi gerçekte böyle bir madalya yok ben yaptırdım bunu🙂
Tabi ama gerçekten çok daha sorunsuz güzel bir hafta geçirdik. Bu hafta hatta 2 defa dersine girdim. Oldukça uyumlu davranıp dersime gelip ders bitince de sınıfına geri döndü =)

Bir Cevap Yazın

