Okul için aktivite hazırlığına devam

Evet yine okula alışma süreci için kolları sıvadım yine iş başındayım =)
geçen gece kuzucuklara taç yapmaları için hazirliklar yaptım =)
Pembe ve mavi kartondan taç etkinliği hazırlamıştım onlar için ve nehirle birlikte götürdüm okula. Ama nehirin ultra ağlaklığı yüzünden o gün öğretmenleri yaptıramadılar ne yazık ki sağolsun öğretmenimiz etkinlik sahibi ile birlikte yapmak için bekletti bu güzel etkinliği =)

image

Ben yine bir örnek yapıp koydum kutumuzun içine =) tüm kartonların altlarına şekilli delgeçlerle şekiller yaptım resimde görüldüğü gibi ve kartonları 10 cm Yükseklik ve enine de yaklaşık bir karton boyu olacak sekilde büyük büyük hazırladım. Yani eni 70 cm oldu fazlasını altına kıvırarak bantlayarak kafalarına göre ayarlayabildiler =)
Aslında az adetli olsaydı birde şekilli makaslarla keser üstleri de sekillendirirdim =)

image

image

Elinde de görüldüğü üzere tacı =)  tüm çocuklar çok sevmisler =) kızım da çok sevmiş ne mutlu bana =) eee bol Parıltılı taşlı etkinlik oldu mu bayılmazlar mı tabi =)

Bir Cevap Yazın

