Bu gün günlerden bale

Artık okula ağlamadan gitmek için yapmayacağım şey kalmadı neredeyse =) bu defa yeni gelen bale kıyafetlerimizi giyerek okula gitmeyi denedik =) valla başarılı da olduk yani =) okul için bale kıyafeti arayışına giristigimizden aklıma eski bale arkadaşım başak geldi. Ada kostüm adında bir bale kostüm firması var çok güzel şeyler yapıyorlar hemen onu aradım sağolsun bize numune gönderdi gönderirken de herseyi nehir kuzusunu uygun olarak yolları sağolsun burdan ada kostüm ailesine ve başakcığıma sonsuz teşekkürler =) özellikle okula göstermek için giydirmişken okula bunlarla gidecek olmanın verdiği mutluluk ile Güle oynaya gittik okula =)
Birde bensiz ağlamadan zaman geçirirse uzun zamandır istediği playdough dondurma makinesi oyun hamuru setini alacak olmamın etkisi ile günü oldukça iyi geçirdik =) önce bende lobi de oturdum sonra biraz arkamdan ağlamasına sebep olacak bir şekilde apar topar yan okula gittiğim için ayrılık anımız pek hoş olmadı ama bendeniz ilk dersime girdim Satranç dersine mini mini birlere  =) dersten sonra gelip kuzumu gördüm biraz daha sınıfında vakit geçirdikten sonra çıkış vakti geldi ve evimize gittik Eymen lerle beraber =)

image

image

image

Bir Cevap Yazın

