Okul

Aslında okullar açılmadan yazmakta amacım lakin bir türlü fırsat bulamadım. Biz şuanda 40 aylığız yani henüz 3.5 bile olmadık. Anaokulu araştırırken  oldukça hassas davranmaya çalıştım bu yüzden. Ev okuldan bende o da oldukça memnunduk aslında =) ama işlerim ortağım pek memnun sayılmazdı tabi =) 3 yıldır bir fiil anneyim ama hem işimi hemde eşimi hep geri planda bırakarak =) eşimin bir şikayeti yoktu allah için hatta gururlanıyordu her fırsatta çok destek oldu hatta motivasyon kaynağım oldu diyebilirim. Ama ortağım için aynı şeyi söylemem mümkün değil tabi =( ee! Haklı sonuçta biz ortağız ve onun için ilişkimiz de aslolan iş! Neyse öyle yada böyle nehirin okula başlaması çok önceden planlanmıştı 3 yaş sonrası için =) ama erken mi sorusuna cevap vereyim bir anne olarak tabi evet bence erken! Çalışmıyor olsaydım ve çalışmama gibi bir seçeneğim olsaydı eğer 1 senecik daha =) ben seve seve ev okulu götürürdüm 1 sene daha ileriye =) ama yinede bu süreçte mutlaka ama mutlaka bensiz olabileceği bir oyun grubu hareket eğitimi bale eğitimi v s gibi bir yere de yazdırırdım bireyselleşmesi adına! Çünkü bizim en büyük handikapımız anneden ayrılma sendromuydu =( şuanda da onun sıkıntısını yaşıyoruz okulda ama alışacağız inşallah en kisa zamanda =) ama artık çalışmam gerektiği için evde anane yada bakıcı ile kalmasındansa okula gidip sistemli bir şekilde 3 yaş sonrası bilgi akışına ayak uydurması çok çok daha faydalı!
Neyse benim diyeceğim o ki eğer imkanınız varsa ve ev okul sisteminin gerekliliklerini yerine getirebiliyorsanız ve eğer yeterince sabırlıysanız 3 yaş yerine 4 yaşta başlamak çok daha akıllıca =) 3 yaşı oyun gruplarında ve evdeki eğitim sisteminizle anlatmanız daha mantıklı bana kalırsa!
Tabi bunlar yine benim kendi düşüncelerim herkesin takdirine kalmış =) acaba blogun takipçilerinden kimler okula başladı kimler ev okul sistemine devam ediyor merak ediyorum doğrusu!   
Yorumlarınızı bekliyorum. Şuan çocuğunuz kaç aylık ve  Kaç aylıkken anaokuluna başladiniz? Okulunuzdan memnun musunuz? Paylaşmak isterseniz okulunuzun adı 

Okul” üzerine 2 yorum

  1. Selam 

    Biz mimarobada oturuyoruz ve ekol anaokuluna gecen sezon yarim gun yolladim oglumu bu sezon tam gun gidiyor 4 eylulde tam ucbucuk yasimizi bitirdik ismi Ata Demir ne kadar da evde kaliteli zaman gecirmek istesem de bi yere kadar okul bence uc yas sonrasi icin sart ben de birbucuk yildir ise ara vermistim simdi artik ise devam annelik zaten omur boyu :) 

    Samsung Mobile tarafından gönderildi

    • Maşallah allah bağışlasın ismi gibi büyük adam olsun inşallah çok memnun oldum bu arada. Sizinde yeni eğitim öğretim yılınız kutlu olsun. Başarılarla dolu olsun inşallah. Sizede yeniden iş hayatınızda başarılar dilerim hande hanim.
      Dediginiz gibi annelik ömür boyu ve ne kadar şanslıyız ki bizler birer anneyiz! Allah isteyen herkese nasip etsin bizlerden de bu mukaddes mertebeyi eksik etmesin inşallah.

Bir Cevap Yazın

