Aktiviteci psikopat anne okulda da iş başında =)

Baktım ki böyle olmayacak bizim kız evden okula gitmek istemiyor. O zaman evde ki etkinlikleri okula taşımak lazım =) gece gece hemen yaptım hazırladım kuzucuklara yapıştırmalı eğlenceli birseyler. Bizim şekilli delgeçlerle renkli parlak el işi kâğıtlarından türlü türlü şekiller çıkarttım. Ve köpük bardağa yapıştıracakları bu şekilleri sayılarını paylaştırarak eşit sayıda bir bir poşetlere koydum. Her bir çocuk için bir poşet şekil ve bir köpük bardak olacak sekilde =)

image

Bir tanede örnek yaptım. Ne yapacaklarını görsünler diye ve kutuya koyup cuma sabahı nehirle beraber okula götürdük.  Öğretmenimiz şaşırdı tabi beni fazla tanımadığından ötürü =) okula oyuncak gelir oyun gelir çocuk için yemek gelir ama aktivite getirenini ilk defa görüyorum diye =) dedim hocam ne yapayım bizim kızın ilgisini çekmek için ne lazımsa yaparım ki ben =) sizde etkinlikler yapıyorsunuz elbet ama bizim kız biraz olsun Anne elini hissetsin istedim =) evde yapamayacağız madem bu dönem aktivite alıştırma dönemi olduğundan ve beni tanıdığı için anaokulu Müdürümüz gülay hanim aman dedi evde bu aralar birsey yapmayın =) bende okula götürdüm ne yapayım =)

image

Ve kuzucuklar okulda severek yapmışlar köpük kalemliklerini =) benim kuzucugum da yapmış ilk defa sınıfta ağlamadan etkinliğini yani ise yaşamış yani görev tamamlanmış bende amacına ulaştığı için mutlu mesut oldum pek tabi =)

Aktiviteci psikopat anne okulda da iş başında =)” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

