Okulumuzun ilk günü

Evet 15 eylül 2014 itibariyle yeni bir eğitim ve öğretim yılı daha başladı. Ve bu defa ziller bizim için de çaldı. Anaokulu ile ilk adımımızı attık okul hayatına.  Nehir şuanda tam 40 aylık ve sevinç Koleji nin 3 yaş sınıfına başladı. Daha evvel ki yazımda da sizlerle paylaştığım yazımda bahsetmiştim okul seçimi aşamalarımızı. Derken işte o büyük gün geldi çattı ve bizde okullu olduk =)

image

image

Ilk gün için hiçte fena sayılmazdık ama tabi ayrılık problemimiz hala var. Sınıfta benim katılımım ile durdu çoğu zaman ama tam gün yinede uyum içerisindeydik. Hatta uyku zamanı uyuyacağım diyince hayretler içinde kaldım diyebilirim =)
Ikinci günümüz daha bir sendromluydu sınıftan içeri ben olmadan girmek konusunda oldukça direndi kapı onunda duracak olmama rağmen oldukça direnç gösterdi.  Ve ancak kapı açık kalacak şekilde sınıfta durmayı kabul etti oda zar zor tabi ikna oldu =) Ikinci gün yarım gün kaldık.
Bu gün okulda ki 3. Günümüzdü ve önce gitmek istemedi ama öğretmenin hediyeler hazırladığını söyleyince ve kapı kapanmayacak sözü vererek okula gittik. Öğretmeni ile konuyu konuşup nehir Hanımdan söz alarak onun için aldigim hediyeyi öğretmeni almış gibi verdirdim ve kapı kapanmayacak şekilde sınıfa girdik arada kapıdan bana bakıp geri giderek oyunlarını oynadı. Fakat ben tabi kapının önünde ki masadan sandalyeden uzaklasamadan kitabımı okudum notlarımı aldım sanki çalışıyormuş hatalarında yanıma geldikçe de onunla konuşmadan işimi yapmaya devam ettim. Ara sıra isim var sınıfına git lütfen seninle ilgilenemem suan diye komutlar verdim etkili oldu =)
Fakat bu gün oldukça zor uyuduk okulda nehir müzik eşliğinde sessizce uyumaya alışık bir çocuk ama ne yazık ki okulda böyle bir ortam bulmak oldukça güç =( ama öğretmeni yinede onu unutmayı başarabildi =) helal olsun! Allahtan nehir öğretmenini çok sevdi. En çokta bu konuda içim rahat gerçekten çok cici iki öğretmenimiz var. Ve işte bu günümüzde böyle geçti.  Yemek konusunda sorun yok uykuda sorun yok oyunlara katılımda faaliyetlere katılımda sorun yok ama iş ayrılığa geldiğinde hersey arap saçına dönüyor ne yazık ki =(
Neyse inşallah hersey zamanla yoluna girecek ben öyle umuyorum =) en azından iyi düşünmek istiyorum =)

Bir Cevap Yazın

