Nehir’den mektuplar…

image

Son zamanlarda nehirde bir mektup yazma yollama merakıdır gidiyor🙂 ozellikle is yerimize gittigimizde sıklıkla oynadigimiz oyunlardan biri haline geldi. Ben baska bir odada calisiyorsam eger hemen kagidini kalemini kaptigi gibi basliyor kendince bir seyler cizmeye ve kendince yazi olarak tabir ettigi sekilde karalamalara, ardindan da hemen kapinin altindan atip mektubun var annecimmmmm diye sesleniyor🙂 kimi zaman bir gulen surat ve altinda karalamalar buluyorum. Kimi zamanda kendince cizdigi hayal urunu guzel resimlerini ve yine bir kenarina ilistirilmis sozde yazı olan karalamalar buluyorum🙂 onca isin gucun icinde guldurupte beni nasil ilgiyi kendine cekecegini cok cok iyi biliyor bu kuzucuklar🙂
Mesela bugun ki mektubu aynen yukaridaki gibi oldu beni ve kendinisi cizmis ve yine kendince altina yazilar yazmis kuzucugum🙂
O yazilarida bazen kendi okuyor bazende bana okutuyor. Ama yazilarimiz daima su sekilde basliyor “sevgili annecigim” ve su sekilde son buluyor “seni cok seviyorum iyiki varsin annecigim” eyyy! Allahim ben senden daha ne isteyeyim diyesim geliyor her defasinda! Sen evlatlarimizla birlikte cumlemize saglik, mutluluk ve huzur ver insallah! Diye dualar edip icimden hamdolsun diyorum yasattigi tum bu guzelliklere…

Nehir’den mektuplar…” üzerine bir yorum

Bir Cevap Yazın

