Bu defa öğretmenler için dans atolyesi zamanı

Bu gun sevinç koleji öğretmenleri için bir çalışma yaptık. Ataşehir sevinç kolejinde duzenlenen tanışma ve etkinlik paylaşımı gününe hem kurumun bir öğretmeni olarak hemde etkinlik paylaşımı gorevi ile çağrılmıştım. Zümremle beraber tanisma ve toplanti sonrasinda ogle yemegine ciktik. ardindan etkinligin duzenlecegi bizler icin hazirlanmis siniflarimiza gittik. Ben dans ogretmeni olarak, gruplara ayrilmis olan ogretmenlerimize yarımşar saatlik salsa temel adimlarindan olusan kisa bir workshop duzenledim. Oldukca enerjik bir ogretmen kadrosuna sahipmiş okulumuz buna cok cok sevindim.
Gelen her yeni grubumuzla cok cok eglendik bol bol dans ettik🙂 özelliklede okulumuzun güler yüzlü guzel gülüşlü  insanin icini ısıtan o gülümsemesi ile enerjisine hayran kaldigim genel mudurumu Aynur hanımefendi’yede anmadan edemeyeceğim. Gercekten hayran kaldim. Ogretmenlerimizle ve genel mudurumuzle tanistiktan sonra kendim adina gercekten olmak istedigim yerde olduguma bir kez daha kanaat getirdim. Gerek dunya goruslerimizin gerekse ideallerimizin ayni noktada birleştiği bir egitimci toplulugu gordum bu gun! Hatta son zamanlarda bir cok alanda gelecege dair umutlarimin yok olmaya basladigi biranda ışık oldu umut oldu bu yeni baslangic benim icinde! Yorucu ama guzel bir gun geride kalirken yeni baslayacak olan egitim ve ogretim yilimiz icin sabirsizlaniyorum elbette!
Simdilik benden bu kadar… Nehirle ilgili gelismeler yarin ki yazılarda🙂

image

Bu defa öğretmenler için dans atolyesi zamanı” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

