sevinç koleji beylikdüzüne kayıt olduk :)

evet beklenen an geldi ve bizde artık anaokullu olduk🙂 uzun araştırmalarım sonucunda sonunda aradığım okulu bulduğum kanısına vardım. beylikdüzü bölgesinde yaklaşık 20 anaokulu kolej v.s dolaştım. hatta bunlardan birkaçını zehracığımla birlikte dolaştık. zehra benim süt oğluşumun güzel annesi🙂 süt kardeşler beraber okusunlar birbirlerine güç olsunlar istedik. dolaştığımız okullardan hiç biri için evet burası diyememiştik. bende iş çıkışlarımda vakit buldukça bir çok okul dolaştım. ama hiç biri aradığım kriterlerin hepsini bir arada bulundurmuyordu ne yazık ki! birinin güvenlik sorunu varken eğitimi iyi diye geri bildirimler alıyordum. bir başkası ünlü okullardan biri olmasına rağmen sınıftaki öğrenci sayısını fazla buluyordum falan filan. derken aklımızdaki son okullarada bakmak için zehrayıda yanıma alıp koyulduk yola. büyük bir kolejin anaokulu ile görüşme yaptık ilk olarak kişi sayısı uygundu lakin okulun ideolojik geçmişi konusunda kuşkularımız ve kaygılarımız mevcuttu. ardından başka bir okulun anaokuluna göz attık ve yine hayal kırıklığı ile oradan ayrıldık. çünkü yine beğenemedik. ardından listemizde ki bir diğer okul olan sevinç kolejine geçtik. sevinç koleji dershane kökenli yeni bir kolej. benim çocukluğumun dershanesi diyebilirim. sınavlarına gittiğimiz hatta ilkokul 5. sınıfta sınavla burslu olarak kayıt olduğum yarı dönem gittiğim bir dershane🙂 okul benim annem ile evimin arasında kalıyor. evimede çok yakın annemede🙂 hatta anneme 5 dk yürüme mesafesinde🙂

neyse okulun kapısından girdik ve bizi gülay öğretmen karşıladı bilgi vermek için. gülay öğretmen anaokulu bölümü sorumlusu ve bize anaokulu hakkında detaylı çok güzel bilgiler verdi. zaten kendisi oldukça güler yüzlü pozitif bir bayan. ondan aldığımız ilk elektrik ile bizi etkilemeyi başarmıştı. ardından size okulumuzu gezdireyim biraz da dedi ve anaokulu bölümüne doğru yöneldik. zehra ile içimizden eminimki aynı dua’yı geçirmişizdir. herşey güzel gidiyor inşallah anaokulu bölümüde tamda istediğimiz gibi olsun. ve beklenen oldu biz içeriye ilk adımımız attığımız andan itibaren ben içimden şunu geçirdim. işte bu! aradığım okulu buldum galiba🙂 içerisi çok ferah ve sade dizayn edilmiş. ayrıca 3 yaş grubu sınıfıda olması gerektiği gibi girişe konulmuş geniş havada bol ışık alan akıllı tahtası olan ve tüm materyallerde ahşap tercih edilmiş özel olarak dekore edilmiş güzel bir sınıfla karşılaştık.ayrıca okulun james ve montessori gibi eğitim sistemlerinden izler taşıması benim adıma başlı başına bir tercih nedeniydi.ve sınıfların 10 kişilik olması da benim için büyük artıydı. bahçe düzeni mükemmel bahçede yüzme havuzu spor sahası çocuk parkı hatta mini organik tarım alanı ve hatta güzel havalarda cocukların yemeklerini bahçede yiyebilmesi için düzenlenmiş masalar mini bar bile mevcut. manzaradan hiç bahsetmiyorum çünkü onu anlatmaya kelimeler yetmez. lebi-derya deniz derler yaa işte öyle birşey🙂

bu arada okulda en beğendiğim ve ençok büyülendiğim şeyi sona bıraktım. okulun kitap okuma odası! ben hayatımda bu kadar güzel bu kadar büyüleyici bir kütüphane görmedim diyebilirim. bir oda düşünün bir tarafı yere kadar cam ve full deniz manzaralı ve bir oda düşünün yer komple cam ve altı akvaryum🙂 yerlerde puf minderler renk renk! gülay öğretmene ilk sözüm şu oldu boş olduğu zamanlarda bu kütüphaneye anneleri de alıcaksanız buyrun kaydımızı hemen yaptıralım🙂 Allahım çocuk olmak ne kadar güzellll🙂

neyse okulun hijyen düşkünlüğü olsun eğitim anlayısı olsun ve okulun konumu binası olsun her türlü kriterden geçmişti bizim gözümüzde🙂 iş oyun grubu annelerimizi de burayı getirip göstermeye kalmıştı. gülay öğretmenimize de bu durumumuzu anlatıp okuldan ayrıldık. bu arada Gülay hanımla konuşurken benim bale modern dans öğretmeni ve satranç antrenörü olduğum konusunda da konuşmuştuk. oda sağolsun okul müdürü Sevim hanımla bu konuyu konuşmuş. biz grupla okulu ziyarete gideceğimiz gün bana Sevim hanımın benimle tanışmak istediğini söylemek için aradı. bende bu gün arkadaşlarımızla ve cocuklarımızla okulu ziyarete geleceğimizi söyledim ve sevim hanımla tanışmamızı cumartesine bıraktık. grup annelerimizle fevzi hocada bir brunch yaptıktan sonra okula geçtik gezdik konuştuk. ve toplu kayıt için babalarlada konuşmak adına pazartesine kadar müsade aldık. ama zehra ve ben kararımızı vermiştik fakat grubuda beklemek adına pazartesiye kayıt yaptıralım dedik🙂

derken cumartesi günü görüşmeye gittim.Sevim hanım çok tatlı çok idealist düşünen pozitif bir eğitimci.

yaptığımız görüşmede bir çok ortak noktada aynı fikirde olduğumuzu fark ettik. ve ikimizde görüşme boyunca hiç ama hiç susmadık. Sevim hoca bana yapmak istediklerinden bahsederken benimde aynı şekilde yapmak istediklerimle birebir uyuştuğunu fark ettik. derken görüşmenin sonunda Sevim hanımla gülen yüzlerle el sıkıştık. kızım okula başlarken annesi de artık 3 senelik bir aradan sonra öğretmenliğe geri dönüyordu. tarih : 09/08/2014 nehir’in okuluna kaydını yaptırırken ben aynı okulla bale modern dans öğretmeni ve satranç öğretmeni olarak el sıkışmıştım :) 

bu beni ziyadesiyle mutlu etti. kızımın okulunda öğretmen olmak evet istediğim birşeydi. ama aynı zamanda aynı kafada aynı görüşte ve ideallerimin peşinde koşabileceğim bir okulda öğretmen olmak beni biraz daha fazla mutlu etti.

okul araştırmalarımıza ve görüşmelerimize böyle güzel bir şekilde nokta koymak benim için son zamanlarda yaptığım en başarılı iş gibi geldi. umarım güzel hayırlı başarılarla dolu bir eğitim öğretim yılı geçiririz.

sevinç kolejleri hakkında sizde detaylı bilgi almak isterdeniz internet sayfasına bir göz atıp okulu ziyaret etmenizi tavsiye ederim. linkler aşağıda tıklayıp bakabilirsiniz.

beylikdüzü kampüsü 

sevinç kolejleri

 

sevinç koleji beylikdüzüne kayıt olduk :)” üzerine 5 yorum

  1. canım ikinize de hayırlı olsun Nehir kuzum çok şanslı böyle donanımlı ,her yerde gurur duyacağı bir annesi var ,Allah sizi hiç ayırmasın:)

Bir Cevap Yazın

