alfabe çalışmaları

bu aralar yavaş yavaş harfleri tanıma etkinlikleri yapıyoruz. hal böyle olunca anneye de derinlemesine bir araştırma yapmak düştü. görsel hafızayı destekleyici materyaller bulmak için google görsellerde bir çok arama yaptım ve bu konuda çok faydalı olabileceğini düşündüğüm bir blogla tanıştım.

Uzm. Pediatrik Fizyoterapist,  Odyoloji, Konuşma ve Ses Bozuklukları Uzmanı Pelin KİŞİOĞLU KALAN’ ın blogunda bir çok çıktı ve bilgi alabileceğiniz sayfa mevcut. http://pelinkalan.blogspot.com.tr/2013/06/resimli-alfabe.html  buradan kendisinin sayfasına ulaşabilirsiniz.

bende buradan bir çok resimli alfabe çıktısı indirdim. aşağıdaki gibi birçok çıktıyı kendi sitesinde bulabilir ve dilediğinizi indirerek çalışmalarınızı zenginleştirebilirsiniz. ben nehir için bir alfabe kitapçığı hazırlıyorum ve bunların yardımı çok oldu gerçekten🙂 montessoriye uygun bir alfabe eğitimini odakladığım için henüz hazırlıklarım sunuyor bu yüzden bittikten sonra sizlerle de paylaşacağım. ve montessoriye göre alfabe eğitimi ne şekilde olmalı nasıl yapmalı okuduğum ve öğrendiğim şekilde sizlere aktaracağım.

 

alfabe çalışmaları” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

