Make ‘n’ break

Make n break diye bir kutu oyunu var. uzun zamandir almak istemistim ama bizde ki doga setlerinde ki oyunu andirdigi icinde 23 nisan indirimini beklemistim almak icin🙂 ve indirimden oldukca uygun fiyata alip dolabimiza koymustum. Fakat uzun zamandir acamamistik gecen gun isyerine giderken yanimiza aldik. Ve is yerinde oynamaya basladik. Once oyunu anlatayim dedim bizim cadiya ama o zaten alisik oldugundan pek gerek kalmadi. Bunda tek fark zamana karsi yarisiyor olmak. Bir zaman makinasi var kuruyorsunuz ve o bitmeden siz seklinizi bitirmeye calisiyorsunuz. Birde doga setlerinde biz sekilleri kitapcik uzerine yatik olarak yapiyorduk gerci baslangicta bende o sekilde yapmasi icin onu yonlendirdim ama o isi aninda cozdu be hayir anne bak boyle ust uste olacaklar bu boyle sen bilmiyorsun diyi verdi bana🙂 oyun cok eglenceli ve mantik gelistirmek icin harika bir oyun. Kesinlikle tavsiye ederim. Tam bir beyin cimlastigi ve el goz koordinasyonunu gelistirmek ince motoru calistirmak icin birebir! Tum gun ara ara make n break oynadik. Kesinlikle tavsiye olunur🙂

image

image

image

image

Ve resimde de goruldugu gibi cocuklarda basarmanin vermis oldugu dayanilmaz haz! ‘ben yaptım, ben başardım’ mutluluğu!

Bir Cevap Yazın

