Pijama partisi

Dun muzipokids beylikduzunun cocuklar icin duzenledigi pijama partisindeydik. Cocuklarimizla guzel bir gun gecirdik. Daha dogrusu onlar bol bol kudurdu eglendi yedi icti cizgifilm izledi biz annelerde firsat bu firsat diyerek bol bol sohbet ettik🙂

image

image

image

image

Once pijama partisi icin hazirlanan odada dans edip eglendi kuzucuklar ardindan onlar icin hazirlanan ikramliklarini yemek icin ust kata ciktilar. Orada bir guzel karinlarini doyurduktan sonra benim hazirladigim kirmizi baslikli kiz kukla gosterisini izlediler ve ardindan da asagiya inip alice harikalar diyarinda cizgi sinemasini izlediler patlamis misirlar esliginde. Filmden sonra biraz daha oynayip dans edip ogretmenleri esliginde hareket egitimine gectiler ve yine kudurdular kudurdular yoruldular! Bizde tabi firsattan istifade annelerle bol bol sohbet ettik🙂 bu aralar konumuz genellikle anaokulu secimi🙂 yatip kalkip bu konuyu konusuyoruz🙂 gittigimiz okullari egitim sistemlerini mekanlari paylasiyoruz birbirimizle.
Neyse biz gercekten guzel bir gun gecirdik. Sonuc olarak Cocuklar cok eglendi bizde birlikte guzel bir gun gecirdik tesekkurler muzipokids beylikduzu🙂

Pijama partisi” üzerine 6 yorum

    • Bizim oyun grubumuz ticari bir kurulus degil istekli ve gonullu annelerin bir araya geldigi bur grup biz gittiyimiz mekanlara katildigimiz etkinliklere ucreti ne ise genelde de grup indirimi alarak giriyoruz. Ama muzipo kids var yas gruplarina gore cok guzel oyun gruplari var size onerebilirim detayli bilgi almak icin muzipokids beylikduzunu arayabilirsiniz. Bizim kuzucuklar bu sene okula baslayacagindan dolayi oyun grubu anneleri ve cocuklari olarak ancak nadiren toplaniriz belki bir brunch belki bir piknik v.s seklinde

    • aslında benimde durumum aynı sayılır ama fırsat yaratmayı seviyorum. tabi bunu yaparkenden bir çok şeyden ödün veriyorum. mutfağımı odamı düzenimi hep ikinci hatta üçüncü plana atar oldum ama benim için çokta problem değil neyse ki eşim içinde önemli olan anı yakalayabilmek🙂 giden yıllar geri gelmeyecek evin toplu olmuş 5 çeşit yemek yapmışsın dolabın ütülü çamaşırlarla dolmuş taşmış kime ne faydası var. varsın biraz da dağınık yaşayalım çocuklarımızın gülen yüzleri hep gülücüklerle dolsun. tabi biz çalışan annelerin işleri bu konuda çok daha zor ama zamanı yaratmak birazcıkta bizim elimizde🙂

  1. Sitenizi görünce cok sevindim.Katıldıgınız bir ıyun grubu olmadıgını yazdıklarınızdan anladım.
    Fakat bununla ilgili birkac sey sormak istiyorum ama e posta adresinizi bulamadım.Eger gönderirseniz birkaç sey sormak istiyorum.
    Tesekkur ederim.

Bir Cevap Yazın

