Veee yine karneler alindi :)

Evetttt yine karneler alindi bir egitim ve ogretim yilinin daha sonuna gelindi umarim tum kuzucuklarin yuzlerinde guller acmis bir yili daha basari ile geride birakmanin mutlulugu icinde nese saciyorlardir etraflarina🙂 ehh! Pek tabi pek gururlu ve mutludur simdi bir cok ebeveyn🙂 ama şu gercegide unutmamak lazim karneler bir sembol fazlada buyutmemek lazim ozellikle bir takim basarisiz derslerle karsi karsiya kalmis cocuklar ve aileleri icin! Bir onceki seneden dersler cikarip yeni bir yila daha azimle hazirlanmaya calismali oyleyse🙂
Neyse ben tum cocuklara kocaman kocaman kucak dolusu tebrik ve sevgilerimi yolluyorum. Uzun zamandir bir paylasimda bulunamadim ne yazik ki😦 kutlamalar egitimler hastaliklar aramizi acti ne yazikki😦 ama bu karne heyecanina bizde kayitsiz kalamadik🙂 bizde ev okul olarak kendi karnemizi kendimiz hazirladik😉 daha dogrusu ben hazirladim nehir hanima verdim😉 alt komsumuz ust komsumuz tum site hemen hemen okullu bir karne gunudur gidiyordu bir haftadir bahsi gece gece geldik gunune🙂 ehh benim kuzum karnesiz mi kalsin simdi bahcede cocuklar konusacak gosterecekler birbirlerine hemen bende biraz netten biraz kendimden derken hazirladim karnemizi pekte cici oldu🙂 instagdeki yayinlamamiz sonrasi nurcan arkadasimizinda hemen uyarisiyla iki arada bir derede hemen bloga yuklemeye geldim😉 yuklede bizde kuzucuklara hazirlayalim dedi suan mini bir haftasonu tatiline kaciyoruz ve ben arabada suan sevgili arkadasimin istegi uzerine arabada bunlari yaziyorum hatta uzatiyorum😉 neyse ben hemen yukluyorum sizler icin haydi bakalim sizde ev okul projemiz kapsaminda kuzucuklariniza hazirlayin hemennn🙂

image

image

Bunlar nehir hanimin🙂 sizlerde asagidakileri print edip hazirlayabilirsiniz🙂

image

Bir Cevap Yazın

