Doktor setleri

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Gectigimiz ay nehir’in doktorculuk hevesi pik yapmisti. Son zamanlarsa izledigimiz doc.mcstuffins cizgi filmi sayesinde doktorculuk oyununa sarmis bulunmaktayiz. Normalde bir yasindayken mothercare’den asagidaki resimde cantasini gordugunuz seti almistim. Cok basarili bir set gerek kalitesi gerek orjinalden farksiz objeleri. Ama tamamen manuel ve daha kucuk yas grubuna hitap eder sekilde buyuk parcali isiksiz elektriksiz yani pilsiz materyallerden olusuyor.

image

Tabi yasimiz buyudukce isteklerimiz ve oyuncaklardan beklentilerimizde artar oldu. Doktor aletlerinin isiklilarini ve daha fazlasini isteyen kuzum icin once internetten ve magazalardan epey bir arastirdim. Mothercare, imeginarium, toysshop falan filan derken aradigim herseyi bir arada bulmam mumkun olmadi. Anca bir kac seti bir arada almam gerekirdi ki takimlar tamam olsun. Ama boyle oluncada epey pahaliya malolacakti! Bende istocta bildigim bir kac marka oyuncakciya bakmaya karar verdim. İs cikisi bir gun daldik istoca🙂 ve hemen hemen buyuk bir dr. Setine verecegim para ile iki farkli set ve bir hasta bebegim aldik🙂
Bebegim baby alive marka olanina bakmistim hep bunu gormemistim. Baby alive dan cok daha islevsel ve ozellikle igne olayi super. Poposunda igne yapmak icin bir alan var ve icinden cikan ignesini buraya yapinca bebek ciyak.ciyak agliyor🙂 cok gercekci🙂 bebegin once atesi cikiyor yanaklari al al oluyor sonra kalbine siteteskopu koyunca susuyo ve kalbi atmaya basliyor ve ignesini yapincada agliyor🙂 birde ilaci var kasikla agizina verdiginize iciyor derecesi var birde oda alnina koyunca isigi kirmizi yaniyor falan filan ama doktorculuk oynamak icin mukemmel bir oyuncak🙂 kesinlikle tavsiye edebilirim oynamasi cok cok cok eglenceli😉

image

Buda iste bir sabah uyanipta bebegim bebegimin atesi cikmis diye diye nehir hanim bebegine igne yaparken🙂 cekilmis bir fotograf🙂

Doktor setleri” üzerine 5 yorum

  1. Güle güle oynasın minik.Ben size bir şey soracaktım ama mümkünse.Ben de wordpress kullanıyorum ve fotoğraf depolama belleğim dolmak üzere.Acaba bu konuda bellek yükseltme(belirli bir ücret ödeyerek)dışında ne yapılabilir?Bu konuda bir bilginiz var mı?

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s