Daha evvel hic bu kadar uzun bir ara vermemistik sanirim

Merhaba herkese uzun zaman oldu yazamayali. Daha evvelde belirttigim uzere ben yazilarimi cepten yaziyorum. WordPress cep uygulamasiyla ilgili biraz problemler yasadim bu nedenle uzun muddet yazamadim. Arkasindan da yogunluk falan derken neredeyse bir ay olmus yazamayali. Epey birikti yazilar bu gunden itibaren yavas yavas sizlerle paylasmaya baslayacagim. Bu sure zarfinda epey oyun oynadik bir cok tiyatroya etkinlige katildik. Gezdik tozduk eglendik pek tabi🙂 ozellikle cikti alinabilecek bir cok sayfa paylasacagim sizlerle🙂 bu arada uc yasimizada iki ayimiz kaldi! Sizlerle yavas yavas dogum gunu hazirliklarimizida paylasmaya calisacagim. Henuz daha konsept belirleyemedim. Karar veremiyorum. Ama cocuklar icin kostumlu bir parti tasarliyorum. Bakalim hayirlisi🙂
Ehhh! Bu kadar muhabbet yeter bakalim son bir ayda neler yapmisiz ben yavas yavas paylasmaya baslayayim sizlerle…

Bir Cevap Yazın

