Nehir hanimdan ahtapot resmi

Bu gun is yerinde ben resim yapmak istiyorum diyince nehir baktim boyalarini cikarmis onune bir kac kagit verdim ardindan masama gecip isime devam ederken bizim yer cucesi bir sure sonra yanimda bitip suprizzz anne bak sana ne yaptim diyerek yanima geldi🙂

image

Bana gulen bir ahtapot yapmis ve gercektende oldukca benzetmis🙂 nasil duygulandim nasil sevindim bu ne guzel tasvir pek gururlandim kendisine tesekkur edip hemen masamin yanina asi verdim. Bu sirada aman tanrim gozlerime inanamiyorum bu ne guzel bir ahtapot aferin benim kizima gibi bir cumle kullanmistim. Sen bu cumleyi bir guzel kaydet ve bu aksam eve varinca yedigi supriz yumurtadan cikan sirin babayi bir guzel takip bana kosarak ” annecim gozlerine inanamiyacaksin baak sirin baba ben yaptim ” diyerek yanima geldi gulmekten yerlere yattim🙂 alem bu kuzucuklar valla cok alemnm🙂

Nehir hanimdan ahtapot resmi” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

