Binbir surat ve eglenceli karelerle nehir karşınızda :)

image

Bunu şönillerle yaptik bir kendisine birde bebesine 🙂

image

Yuz boyamayi yigitin dogum gununde yaptik gecenlerde ece ablasinin dogum gununde ben gilbert (caillou’nun kedisi) olmak istiyorum demisti yine yapmistim bu defada onu istedi yagiz pasayla nehir kuzumada  yaptik oldu 🙂

image

Buda prenses nehir hanim yigit kuzusunun dogum gunu partisine inerken 🙂

image

image

image

Buda yine ecos ablamizin evdeki dogum gununden kareler. Yine gilbert nehir ve gilbert ece abla 🙂

image

Buda yuzune yogurt maskesi uygulamis olan nehir yaramazi 🙂

image

Burdakide can simidi olayini yanlis anlamis olan bir kuzucuk karsimizda 🙂 arabada oto koltugunda cansimidi takan bir tip 🙂

image

Burdaysa kandilde helva kavuran annesini taklit etmeye calisan bir nehirle karsi karsiyasiniz 🙂

image

Birde kendini uslu kiz ilan eden halleri varki sormayin gitsin 🙂

image

Buda bebek bakici modunda takilan nehir abla tripleri 😉

image

Bu karedede pek hamarat kizimiz kek yapmanin derdinde 🙂 kek malzemelerini sor sana anlatsin sirasiyla sayabiliyor 🙂 laf aramizda su haliyle ananesinden daha guzel.kek yapar bu kuzu 🙂

image

Buradaysa bizim yeni yil perimiz kelebegimiz tatli kuzumuz is basinda! 🙂

image

Arabada ogle uykusu ceken ehli-keyf nehir 🙂

image

Kurabiye adami istahla yiyen bitiren oburik nehir 🙂

image

Ve dansci nehir karsinizdaaaa :)))

image

Kornfleks yerken yorgun dusup koltugunda uyuya kalan uykucu sirin 🙂

image

Pismaniye sever nehir 🙂

image

Baba kiz ayni tulumlari giyip beni çatlattiklari dakikalar unutulur gibi degil 🙂

image

Ve yine koltugunda uykuya yenik dusen nehirtostosu 🙂

image

Ve alisila gelmis bir ben.yaptim pozu vermeye hazirlanan nehir 😉

image

Ve son olarakta minik afacan bir kelebek olan nehir 😉
Son iki ayimizdaki eglenceli karelerimizi paylasmak istedim ani olsun hemde biraz gulelim diye 😉

Binbir surat ve eglenceli karelerle nehir karşınızda :)” üzerine 5 yorum

  1. hepsine ayrı bir tebessümle baktım,canım benim,manevi kızım 41 kere maşallah:)
    favorilerim can simidi arabada,helva yapan nehir,yoğurt maskeli nehir,ve uyuyan nehir ve hepsi:)

Bir Yanıt Bırakın

