Ve yine mozik calismasi baykuş

Bay baykuş yaptik bu defa evalarla ve mozik usulu🙂 daha onceden hazirladigim baykus seklindeki evanin uzerine kesilmis eva parcalarini bir bir dosedi nehir hanim bir kac kucuk bosluguda ben tamamladim.

image

Ama bu defa yine temel kirtasiyeden aldigimiz sekiller prizma paketini kullandik kup,silindir,yildizlar ve kalpler var paketin icinde ve buyuklu kucuklu olarak bu yuzden daha dolgun daha hos ve daha boyutlu durdu! Nehircik isini bitirince ben aldim sazi elime ve ince ince kirptigim yapiskanli evalari asagidan yukariya dogru basladim yapistirmaya yapistirirken nehirde yardim etti ehhh dururmu eksik kalirmi hic🙂

image

Daha sonra yuzunede bir uygulama yapicam ama o kismi nehirle degil bir gece o uyudugunda yaparim artik🙂 bu haliylede oldukca sirin oldu. Bu arada ilk resimde goruldugu uzere uyuyan bir baykus cizmistim ama nehir hanimin mudahalesi sonucu gozleri oymar goze cevirmek durumunda kaldik! Eee! Emir buyuk yerden🙂

Ve yine mozik calismasi baykuş” üzerine 6 yorum

Bir Cevap Yazın

