Renklerine ayirmaca eslestirmece ve batirmaca :)

Garip bir baslik oldu evet kabul ediyorum🙂
Ama ne diyeyim simdi ben bu etkinlige bilemedim bende olayi ozetledim bir baslikla🙂

image

Bildigimiz kopuk tabaga onceden cubuklarimizin renklerinde noktalamalar yaptim ve birde bildigimiz su birinci sinif sayi cubuklarindan koydum yanina geriye nehir hanima renklerine gore alip batirmak kaldi. Kendi basina bir guzel yapti etkinligini mudahale etmeye gerek dahi kalmadan ehhh! Antremanli kuzucuk artik boyle aktivitelere🙂

image

image

image

Hepsini bitirdikten sonra birde kendince bir yorum katti olaya artan cubuklarla bunu bir orumcege donusturmeye karar verdi🙂
Tamamen nehir hanimin fikri (hayal gucu tavan bu aralar bizde🙂 )

image

Renklerine ayirmaca eslestirmece ve batirmaca :)” üzerine 3 yorum

Bir Cevap Yazın

