Eglenceli bir gün daha :)

image

Migros marketimiz bu gunlerde ev gorevi gormekte🙂 ev yaptik icinde bol bol evcilik oynuyoruz🙂 nehir hanim anne bebegimiz bendenizin kucuk kardesi ve bende nehir oluyorum🙂 nehir hanim bu aralar her firsatta bana ‘sen nehir ol ben anne olayim hadi tamam mi hadi anne hadi evime gel’ seklinde kendi kendince oyunlar kuruyor.

image

image

İste evimiz ve bu aralar en favori oyuncagimiz sevgili balca bebegimiz🙂 isim nehir hanimdan duygu teyzesinin hediyesime hemen balca adini koyu verdi ama birde aciklama yapiyor ” anne bu balca tamam mi balca bebekkenmis bu tamammi balca simdi guya bebekmis tamam mi anne” diye bana aciklama yapiyor. Birde bu güya olayina hasta oldum! “mesela ben hasta olmusum guya sende doktor” diye cumleler kurarak bizim agizimizi acikta birakiyor :)))

image

Once biraz evcilik oynadik sonra doktorculuk ardindan da oyun hamuru ile oynadik birazda🙂

image

image

Pizza yaptik

image

Ve birde pasta ve kurabiyeler yaptik.

image

Sonra tekrar evcilige geri donduk nehir hanim bebegini alip bana misafirlige gelmis ben alt komsum ilköz olmusum oda anne (yani ben) olmus bebekte nehirmis bu defa🙂 bebegide degistirmis hemen icindeki kendini baska bir bebek yapmis hahahaha :))) balca bebek balca bebek hala🙂 ne akil hey yarabbim her dakika binbir cinlik dusunup sasirtiyor bizi🙂

Eglenceli bir gün daha :)” üzerine 2 yorum

Bir Cevap Yazın

