Puzzle (yeni puzzle’larımız)

image

image

image

Son zamanlarda ipad uygulamalarinda yaptigimiz puzzlelari bir kenara birakip gercek puzzlelarla ilgilenmeye basladik. İpadde daha kolay yapmasina karsin bunlardada hic fena degil hani! Lakin fark ettim ki puzzlelarda oldukca eksigimiz var bende hemen biraz puzzle alisverisi yaptim. Daha evvel caurfourda denk gelip ingilizce turkce DIY toys ‘un puzzle ‘dan almistim. Gerci denk gelmek denmez ona canim arkadasim duygunun haber vermesi ile indirim var diye solugu caurfourda almistim. Ama orada bunlar yoktu.
image

Bu vardi bunu almistim o zaman fakat sonra farkettim ki bizdeki puzzlelarin tamami hem biraz kucuk parcali hemde fazla parcali. Yada 4-6-8 parcali olanlar var onlarida artik.ezberlemisiz ve kolaylikla yapabiliyoruz. Neyse ben hayal dunyasi oyuncakcisindan aldim fiyatlarida oldukca uygundu! Hatta oyle uygundular ki okuyup okuyup inceledim sagini solunu turkiyede imal edilmis turk firmasi cin mali falan degil yani🙂
Fiyatlari 11-14 Tl arasinda degisiyor aldiklarimin. Renkleri sekilleri resimleri oldukca iyi bir kutudan ayni ebatlarda ama farkli parca sayilari olan yani 8-12-16-24 parcali 4 farkli puzzle cikiyor iclerinden. Ben hauvanlar ve mevsimler temali olanlarini sectim. Ozellikle hayvanlar digerine gore cok daha kolay. Birde iliski kurma ile ilgili bir puzzle aldim hatta hemen hazirladim o gun oynadik bile!

Puzzle (yeni puzzle’larımız)” üzerine 2 yorum

    • Evet gercekten de sanslilar ama bizler biraz bir konuda sanssiziz ne yazik ki yelpaze cok genis urunlere yetismek bir servet neredeyse🙂 keske herkesin imkanlari el verebilecek sekilde olsa ozellikle cocuklar icin olan egitimsel materyallerin lakin bizde tam tersi😦

Bir Cevap Yazın

