Minik picasso iş başında :)

image

image

image

image

Fazla soze gerek yok resimler anlatiyor sanirsam. Biz bu defa kocaman bir tablo yaptik sadece kisaca ozetleyeyim. Buyuk boy bir kagit kullandik. Koctas hediye paketi standindan aldigimiz kagidi yazi tahtamiza yapistirdim yani sonra plastik tabaklara mothercareden aldigimiz tup boyalarimizdan doktum. Ve rulo ve fircalar bardak boyalarimiz derkennnn sonuc ortada🙂
Boyama islemini bitirdikten sonra biraz mola verdik. Ardindan hazirladigim baski bolumune gectik ve hazir sunger baskilarimizla resimin uzerine baskila yaptik. Yetinmedik el baski calismalari yaptik. Anlayacaginiz costuk yine costukkkk🙂
image

image

Resim arasinda bir ben yaptimmmm pozu cekildik🙂
image

image

image

Veee finalllll resmimizin son hali🙂
image

Aaa pardon pardon muhtesem tablomuzun son hali diyecektim🙂
Bakalim bir firsat bulursam cerceveletip odasina asicam🙂 oldukca enteresan bir calisma oldu. Neredeyse tamami kendisine ait ben sadece bir iki baski sekli yaptim uzerine digerlerini nehir kendi basina yapti. Birde bir anlatisi var ki ne yaptigi ile ilgili videoya cektim gulmekten olurdunuz yukleyebilseydim eger🙂 kopekler varmis cimenler varmis ben varmisim babasida varmis ugurumda var diyor. Birde bebekler varmis efe ve yigit bebekler. Ayrica konusan agizi yuzu gozleri olan cicekler bile varmis🙂 yok yok! Yani resmimizde🙂

Minik picasso iş başında :)” üzerine 2 yorum

    • Sizinde akliniza gelen onca sey varken buda gelmemis olsun canim🙂 nihal hanim bende sizin blogu takip ediyorum elimden geldigince pek yorum yazamiyorum cepten girdigim icin bazen desteklemiyor yorum yazmak cileden cikarabiliyor beni ama takipteyim yani🙂 evde pc acmiyorum anca iste vakit bulursam pcden bakarsam yorumlayabiliyorum onun disinda tum islerimi cepten hallediyorum hatta cok defa dile getirmistim ben cep blogeriyim🙂 tum yazilarim cepten bu yuzdende wordpress kullaniyorum cepten uygulamasi en iyi bu blog sitesi🙂 en azindan samsunglar icin🙂 tesekkurler bu arada🙂

Bir Cevap Yazın

