Kıyafet giydirme oyunu

Gecenlerde izledigimiz black light tiyatrodan etkilenerek hazirladim bu etkinligimizi. Gerci oldum koptum severim ben siyah kagida birseyler cizmeyi daha kafamda birkac sey daha var buna benzer🙂
image

Ne zaman nerede ne giymeligiz seklinde bir calisma yaptim. Siyah fon kartonu uzerine beyaz bir kalemle cizdim bunlari. İlk resim kardan adam yapan nehir🙂 ikinci resim evde kitap okumak icin odaya gelen nehir (yani ev halimiz) ucuncu resim ugurumuz🙂 aksam disarida bize geliyor🙂 ve son resim nehir yataginda🙂 gece hazirladim ve sabaha bu suprizle uyandik. Birde giysi dolabi cizdim ve desenli kartonlarla uygum elbiseler cizdim kestim hazirladim. Kiyafetlerin Arkalarinada patafix yapistirdim.
image

image

Ve nehir uyanir uyanmaz ‘-anne bana sen ne yaptinnn!’ diye sevindirik ola ola oturdu basina🙂 bir iki yonlendirme yardimi ilede hepsini bir guzel yerlestirdi.
image

image

image

image

image

image

İste boyle eglendik ama yeni kiyafetler yapmak lazim kiyafetler biraz az geldi🙂 nehir biraz degistirmek istedi kiyafetlerini ama tabi ben sadece birer cift ayarlamistim🙂

Kıyafet giydirme oyunu” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

