Yeni kitaplarimiz geldi

Yılbaşı bahane kitap almak şahane🙂
Gecenlerde idefix sanal kitap fuari vardi. Bende hemen aklimdaki kitaplari siparis ettim🙂
Zaten uzun bir zamandir listede kabarmisti cok guzel oldu ve tum kitaplarimiza bayildim harika kitaplar aldim bu sefer🙂
Hemen teker teker tanitayim size kitaplarimizi;
1. Kitabimiz
Aç tırtıl (herkesin favorisi sanirim bu kitap ama ozellikle gamzenin bol boo tavsiye ettigi meshur tirtil)
image

Kitabin ici disi cok sirin henuz nehir gormedi ama eminim cok sevecektir. Cizimler eglenceli az biraz interaktif ve hikaye guzel kesinlikle bende tavsiye edebilirim🙂
Tesekkurler gamzecimmm
2.kitabimiz
image

Pezzettino (ayselin tavsiyesi)
Ve gercekten iyiki tavsiye etti🙂 bayildimmm.
Bizde hic olmayan tarzda bir kitap diyebilirim. Yalin sade karmasadan curcunadan uzak hikayesi cok cok anlamli. Bunu nehirle okuduk oldukca dikkatle dinledi hatta iki sefer okutturdu. Cok ama cok begendim. Tesekkurler ayselcimmm
3.kitabimiz
image

Elmer ve super fil
Bu kitabi elmer aktivitesi yaptigimizdan beridir istiyordum. Yine ayselin onculugunu cektigi bir elmer mozaik yapimi etkinligi ile hatirladik bu renkli sirin fili🙂 adini bile unutmustum oysaki okulda biz bunun ingilizce kitaplarini okuturdu ogretmenlerimiz sonradan animsadim🙂
Eglenceli renkli guzel bir kitap bir klasik olarak kutuphanede bulunasi bir kitap eminim nehirde begenecektir.
4.kitabimiz
image

Üç kedi bir dilek
Uzun zamandir almak istedigim lakin tuyao fuarinda dahi kalmadigi icin alamadigim icimde kalan bir kitapti cok super oldu :))) harika cici guzel bir kitap hele hele kedi sever kuzular icin birebir🙂
5.kitabimiz
image

Tostoraman
Bunuda duyguma cok tavsiye eden olmus ama kendide bir turlu denk gelipte alamamis🙂 ben hemen caldim aldim ahahaha :))) lakin bana sanki pek bizim yasa uygun degil gibi geldi korku yaratabilecek ibareler var lakin erkekler icin daha fazla ilgi cekici olacagina eminim🙂 kurnaz bir fare herkesi korkutuyor ve bunu yaparakta kandiriyor herkesi!!! Bilemedim herhangi bir sinifa koyamadim🙂
6.kitabimiz
image

Ay’ı kim çaldı?
İpadden ucretsiz olarak bir kismina kadar dinleyebildigimiz ama sonunu hic bilemedigimiz ve cok sevdigimiz bir kitapti sonunda hikayenin sonuna kavustuk. Harika bir uyku oncesi kitabi kesinlikle tavsiye ederim🙂
7.kitabimiz ve en bomba kitaplarimizdan biri oldu simdiden
image

Eglenceli çiftlik🙂 3boyutlu super bir kitap insanin oturup saatlerce oynayasi gelen bir kitap.
Biz ezgileri ziyaretimiz sirasinda tanistik. Mertin bu guzel kitabiyla kuzucuklar epey oynamislardi ve nehir bayilmisti. Tesekkurler ezgicimmm harika bir kesifti bu!!!
Nehir gorunce elimde resmennn ciglik cigliga el cirpip yerinde ziplayarak “ayyy anne bana sen ne aldinnnn yasasin yasasinnn” diye sevindirik oldu. Hatta suan bile kaldirmadim gidip gelip yine oynuyor oynuyor oynuyor. Henuz hikayeyi okuyamadik bile ama cok ama coookk sevdik! İsrarla tavsiye ediyorum.
İdefix kitap fuarindan aldiklarim simdilik bu kadar aklimda icimde kalan hepsini aldik sadece bir kitap haric onuda alir almaz sizlerle paylasacagim. Uzun zamandir aradigim ama stoklarda bir turlu bulamadigim bir cizim kitabi bu cocuklar icin. Cizim tekniklerini anlatiyor. Bizim icin erken olabilir belki ama en azindan ben nehire birseyleri cizerken bu tekniklerle cizerek kafasina yer etmesini saglayabilirim diye dusunuyorum. Cunku nehirin resim yetenegi ilgisi oldukca fazla destekleyici olacagi kanaatindeyim🙂

Bir Cevap Yazın

