İzliyorum,dinliyorum ve oynuyorum

Gecenlerde size canlanan masallarimizdan bahsetmistim hani, biz simdi onu biraz daha genislettik. Ornegin pamuk prenses ve yedi.cuculer. Oncelikle bir kac defa kitabimizi gunler oncesinden okuduk ogrendik. Sonra masali kahramanlari ile canlandirdik oynadik. Malum gormustunuz. Kisaca resimlerle yinede size ornekleyeyim. Zaten uzun zamandirda bu kitabi tanitmak istiyordum sizlere. Ben bu kitabi nehir cok kucukken almisrim zaten kalin kapli eva kaplamali sayfalari olan kitaplardan cok guzel sayfalarini cevirirdi o minik elleriyle resimlerine bakar kisa kisa oykulerdim ona 😉
image

image

Cevir oku ozellikli iki klasik masalin oldugu bir kitap bu! Bir tarafi pamuk prenses ve yedi cuceler diger tarafi kulkedisi
image

image

image

image

image

image

Sizin icin kitabin ic sayfalarindan da ornekler verdim. Kitap çiçek yayınlarina ait. Ben biraz klasik sever anneyim. Klasik masallara cocuklugumdan beridir bayilirim zaten birde bu klasiklerin bir ozelligi daha var birazdan onuda anlaticam.
Gelelim canlandirmamiza ;
image

image

Daha evvelki yazimda da yayinlamistim. Masalimizi bu sekilde canlandirmis ve oynamistik.
İste bu canlandirma sonrasinda da youtube’tan bulup cizgi filmini izledik hep birlikte. İste klasik masallarin bir guzel yanida bu bir cogunun cizgi sinema sektoru tarafindan cekilmis olmasi.
Simdilerde once hikayemizi okuyor sonra canlandiriyor ardindanda izliyoruz 🙂
Yani masali beynimize resmen kaziyoruz 🙂
Cok etkili oluyor tavsiye edebilirim 🙂
Bu arada gecen d&r dan klasik masallarin yer aldigi birde kitap aldim. Ayrica kitaptaki masallara ait bir kac dvd almayida ihmal etmedim 🙂
Kitabimiz yine çiçek yayın evine ait
image

Resimler oldukca guzel hikayeler guzel bir bicimde kisaltilmis ve ufak cocuklara uygun olarak bazi minik degisiklikler yapilmis. Ornegin kirmizi baslikli kizida buyukannesinide kurt yemiyor 🙂 buna dikkat edin derim zira klasiklerde bazi kitaplarda bu konuya dikkat edilmemis.
image

image

image

image

image

image

Bu kitapta bizim zamanimizin guzel masallarini bulmaniz mumkun. Resimler harika eger klasik masallara el atacak olursaniz tavsiye ederim 🙂
image

Bunlarda aldigim dvd’lerimiz. Artik sirayla okur oynar izler ve sizi haberdar ederiz 🙂

Bir Cevap Yazın

