Kurabiye adam eglencesi :)

Gecen gun balcamin guzel annesi duyguyla konusurken kurabiye adam kitabini aradigindan bahsetti birde kalip alip kurabiyesini yapayim kitabida okuruz guzel bir etkinlik olur diye anlatirken hemen atildim :))) aaa! Super fikir eee bizde var kalibi kitabi🙂 hemen yapayim dedim🙂 resmen fikir hirsizligina adim attim🙂 daha duygum kalibi kitabi bulamadan caldim bu guzel fikri ondan🙂 neyse allahtan kalibi bulabildi hemen tchibodan🙂 ama kitap hala yok ortada :)))) bende o gun cocuklarla kurabiye yapacaktim etkinlik olarak tam isabet oldu anlayacaginiz. Sivadik kollari basladik kurbik yapimina🙂 ben bir guzel sekil sekil yaparken nehirde bir kosede yumusacik hamurun keyfini cikardi acti yogurdu sekil cikardi🙂 derken yeni yil kurabiyelerimiz ve kurbik adamlarimiz pisti. Fakat bu etkinligimizin fikir anasi duygy teyzemizi bekleyelim istedik. Biz melekli yildizli kurabiyelerimizi yedik eglendik kurabiye adami suslemeyi baska bir gune birakarak duygu teyzosu ve balca kuzusunu beklemek istedik. Derken ben bir ara susledim kurbik adamimizi. Lakin gercek kalibimi bulamadigimdan kek kalibi ile yapmistim kurabiye adamimizi birsz sekilsiz tipsiz birsey oldu🙂 ehh! İdare edicez artik🙂
Nehir gidip gelip kurabiye adami sordu, sordu,  sordu… Bir gun iki gun derken unutmadida ve bende duygulardan bir gun once vermek zorunda kaldim. Ayri ayri sehirlerde es zamanli bir faaliyet olsun istemistik bir gun fark oldu aramizda ama biz paylasim icin onlari bekledik! Yalniz kurabiye adamina kavusmanin vermis oldugu heves ve istahla nehirin o kurabiyeyi yiyisini asla unutamam! Sabir telakkisinde bulunan kuzum demek ne kadar cok arzulamis🙂
image

image

image

Hapır hupur bir kurabiye adam yendi, cok sevdigimiz kurabiye adam kitabimiz okundu! Birde kurabiye adam boyama yapicaktik o kaldi onuda bu gun yapariz umarim🙂
image

image

image

Tesekkurler duygu teyzeeee gercekten guzel fikirdi🙂 nehir doyamamis bir daha yap anne kitabimida okuruzzz anneee diyip duruyor🙂

Kurabiye adam eglencesi :)” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

