Boyalarrrr ve kaplarrrr :))))

image

Gecen gun mothercare ‘de muazzam indirimde gorup hemen bu bits boyalardan aldim. Hem bizdeki.nokta boyamalarin iclerini doldurmaya hem fircalilari doldurmak icin hemde yaninda aldigim boyama kablarinda kullanmak icin harika oldu! Boyama kaplarini yabanci bir blogda gormustum ve bayilmistim. Mothercaredede sansa gordum nasil mutlu oldum. Nehir firca ile boyamaya bayiliyor. Daha cok ana renkleri aldim karistirarak renk elde etmek icin🙂
Tupler oldukca buyuk ve sadece 3.5 tl idi.

Boyalarrrr ve kaplarrrr :))))” üzerine 4 yorum

Bir Cevap Yazın

