Canlanan masallar : pamuk prenses ve yedi cüceler

image

Bu gun nehirle pamuk prenses ve yedi cuceleri canlandirdik. Bunun icin daha evvelden zaten kitabi bir kac kez okumustuk. Bunu okurkende baska bir minik pamuk prensesimiz vardi onu kullaniyorduk.
Gel gelelim gecen gun alt komsumun oglu icin pamuk prenses masal kitabimizin aynisini ve pamuk prensesi bulmak icin oyuncakcida dolanirken bu seti buldum. Pamuk prenses ve yedi cuculer hepsi bir arada. Hemen iki tane aldim paketlettirdim. Bizimkini hemen eve gelimce actik ve masalimizi okurken hatta ipadden birazda gorsellerle susleyerek oynadik onlarla.
Ertesi gun hemen pamuk prenses ve yedi cuceler icin bir ev yapmaya karar verdik. Nehir prensesin sarayini insa ederken bende yedi cucelerin evini yapmaya basladim. Sonra nehirde hemen yardima geldi (ehh!!! Dururmu hic minik cadim benim)
Ardindan evimizide yaptiktan sonra nehir.bahcesime hayvanlari dizdi. Yaparkende oynarkende ve masalimizi canlandirirkende buyuk keyif aldik.
Nehire bebekliginden beridir masallari anlatirken ve kitaplari okurkende elimden geldigimce canlandirarak anlatmaya calisirim. Cunku boyle hem daha heyecanla sonuna kadar dinliyor hemde daha cok zevk.aliyor. Ayrica cokta akilda kalici oluyor bu.metod! Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim🙂
image

image

image

image

image

Uykumuz gelince Hepsini yatirip bizde ogle uykusuna yatmaya gittik🙂
image
image

Buda prensesin sarayiymis efendim🙂 mimar nehir hanim tarafindan yapilan muazzam şatodan bozma sarayimiz🙂
image

Canlanan masallar : pamuk prenses ve yedi cüceler” üzerine 14 yorum

  1. Selam, ben cakıl nutriadan:)
    Süper bir uygulama olmuş bayıldım… Ama bu seti nerden buldun? Nette aradım ama bişi cıkmadı süpper gerçekten… Bizimki de böyle bir şeyle birkaç gün oynar kesin

  2. tek kelimeyle bayıldım… hatta tek kelime yetmez çok güzel olmuş. ne kadar güzel olmuş. sen ne düşünceli bir annesin böyle..

Bir Cevap Yazın

