Tek basina etkinlik :)

Bu etkinlik sayfasini aslinda nehir boya yapmak istiyor diye vermistim onune cunku o an bos sayfa bulamamis arkasini kullansin arkasi bos nasil olsa diye onune koyup mutfaga gitmistim. Bir sure sonra mutfaga kosa kosa gelip buzdolabinin uzerine asmaya calisirken bir yandanda bana anne bak bitirdim diyordu bende kafami biranlik oylesine cevirerek aaa evet cok hos olmus as kizim as diyerek tekrar isime dondum ve resme dikkatlice bakmadim o an isim oldugu icin sonra buzdolabinin kapagini acacakken birden gozum ilisti🙂 birde ne goreyim bizim citlenbik etkinlik sayfasi tarafini yapmis asil elindeki fircayla bir guzel noktalari birlestirmek suretiyle boyamis🙂
Ehhh! Sastim kaldim dogrusu🙂 hem beklemezdim ondan bunu hemde ben olmadan hic bir yonlendirme olmadan kendiliginden yapmis olmasi cok sevindirdi bir o kadarda bir basina daha basarili oldugunu gosterdi! Ben deseydim ki soyle yap boyle yap surayi inanin bu kadar iyisi olamazdi😉
image

image

Demek ki iyiden iyiye ilerliyoruz🙂 ehhh! Masallah diyeyim keske hep boyle kendi etkinligini kendi bulsa yapsa🙂

Tek basina etkinlik :)” üzerine 6 yorum

Bir Cevap Yazın

