Biz ders calisiyoruz :)

Son gunlerde evde gundem bazi sebeplerden dolayi ders calismak odev yapmak olunca nehir hanim tutturdu bende ders calisicam benimde odevim var! Hatta oyun grubumuzdaki ogretmeninin adini kullanaraktan basladi senaryolar yazmaya🙂 -duygu ogretmenim banada odev verdi anne hani benim odevim nerde yapicam! Demeye :)))) komikkk kuzu ne olacak! Bende tuyap kitap fuarindan bir anaokulu etkinlik kitabi serisi almistim bilgin egitim teknolojileri educap diye bir seri bu bende en kolayindan birtane cikardim ortaya hadi dedim gel yapalim seninde odevini🙂
Meger bizim kiz odeve açmişta haberimiz yokmus🙂 iki farkli zamanda toplam bu kadar etkinlik yaptik! Birde yaptiktan sonra bana kontrol ettirip stiker istiyor gulen yuz istiyor yildiz istiyor :))) biz evde iyiden iyiye girdik okul moduna🙂
İste yaptigimiz sayfalar ;
image

Bu kitabimiz
image

Burdada bizdeki serinin listesi yer aliyor
Cunku bu bir set bu sekilde 15 kitapciktan olusuyor.
image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

Bunlar bizim yaptigimiz sayfalar pek mudahale etmeden yaptirmaya calistim bu nedenle arada bazilarini atladiklarimizda oldu kendi basina yapabildiklerini yapti gerisi artik baska zamana🙂
Gerci genelde benimde arada cikti aldigim.sayfalara benzer etkinliklerde bu nedenle pekte zorlanmadi.
Birde kitabin en arkasinda kitabi bitirince vermek uzere hazirlanmis bir tesekkur belgesi var guzel dusunulmus hosuma gitti!
image
Biz simdilik iki farkli gunde bunlarin tamamini yaptik ve her defasinda isimiz bitince (yani nehir hanim ne zaman benim isim bitti dersimi yaptim anne diyince) odul olarak ona yildizli cicekli stikerlar taktim uzerine birde sayfalarimi kontrol et olmus mu dedigi icinde sayfa sonlarina yildiz ve gulen yuzler cizdim cok hosuna gitti ve epey tatmin olmus bir sekilde masadan ayrildi🙂

Biz ders calisiyoruz :)” üzerine 4 yorum

    • Aaaa bakkk merak ettim setinizi benimki oyle arastirmadan cok bakmadan oldu biraz aceleye geldi fuar ortaminda o zaman hemen eve gidince ilk bana gosteriyorsun bak catlarim vallaaa :)))

  1. ay gerçekten maşallah nehire, ya başka bir şey söyleyemiyorum. bi de dersini çabuk yapsın söyle ona yağmurcum bize gelsin seveyim onu bennnn

Bir Cevap Yazın

