Yeni boyalarımız :)

image

image

image

Yeni boyalarimizda sevindirik olup hemen ise koyulduk🙂 pessspembe bir kittymiz oldu🙂
Ben bir heves yeni birsey bulmus gibi sevindirik oluo duyguşuma haber ettim bak ne buldum diye mothercare de ama hemende zılgıtı yedim onlardan bizde var sen blogda nasil gormezsin bu nasil takio diye ;))))) yani kesfedikmis zayiii olmus kalemlerimiz ve birde ogretmen damari tutmus olan duygu teyzemis tarafindan azarlanmak suretiyle bizim icin yeni ama onlar icin eski olan boyalarimizi severek begenerek kullanmaya tam gaz koyulduk🙂 ve biz cok sevdik benim gibi gozden.kaciranlar olmustur belki acayip indirimli aldik hatta tup boyalardan aldik bu haftasonu mothercareden koca koca tupler 3.5 tl bir ugrayin bakin derim ben mothercare😉

Yeni boyalarımız :)” üzerine 2 yorum

  1. ay canım o azar değil senden önce ilk kez bir şeyi keşfedebilmiş olmanın verdiği dayanılmaz mutluluğun içimdeki patlamasının dışa yansımasıydı :))hahayytt ay sen görmeden ben görmüşüm ohhh nasıl ezilmişsem artık :))

Bir Cevap Yazın

