Bu firsati kaciramazdim :) Aralik ayi kutupta yasam duygusal havuzu

image

image

image

Hazir kar verken ve bu kadar guzel yagmisken cikip bir guzel kar topu oynadiktan sonra nehiri ogle uykusuna yatirir yatirmaz kostum elimde kutuyla bahceye 🙂 hemen karla doldurup birde eskimo iglo evi yaparak hemen kutupta yasayan hayvanlarla doldurdum icini ve nehir uyanana dek balkonda beklettim. Uyandiginda harika bir supriz oldu ve cok cok eglendi 🙂 bu uzun zamandir aklimda olan bir calismaydi karla birlikte cok guzel bir sunumla hayata gecirmis oldum 🙂

Bu firsati kaciramazdim :) Aralik ayi kutupta yasam duygusal havuzu” üzerine 6 yorum

Bir Cevap Yazın

